خانهاخبار
نسخه جدید گوشی وان پلاس نورد 2 با الهام از بازی پک من معرفی شد

نسخه جدید گوشی وان پلاس نورد 2 با الهام از بازی پک من معرفی شد

امروز شاهد رونمایی رسمی از طراحی ظاهری وان پلاس نورد 2 نسخه پک من هستیم. این گوشی نسخه نوستالژی وان پلاس نورد 2 برای طرفداران بازی محبوب پک من یا همان نقطه خور است.
۱۴۰۰/۸/۲۴

وان پلاس در اقدامی جالب نسخه ویژه نورد ۲ را معرفی کرده که یادآور خاطرات نوستالژی از بازی محبوب پک من است. این نسخه طراحی ظاهری متفاوتی نیز نسبت به نسخه‌ی استاندارد دارد. شکل ظاهری گوشی پک من وان پلاس از بازی کلاسیک « نقطه خور» دهه 80  میلادی الهام گرفته است. اما در زیر این ظاهر جدید،  اساساً همان سخت افزار عالی وان پلاس نورد 2 قرار گرفته است که در جولای امسال منتشر شد.

image

تغییرات پک من که روی این گوشی ایجاد شده است، بیشتر جنبه ظاهری دارند. پشت این گوشی یک قاب نیمه شفاف به همراه یک لوگوی کوچک پک من و شخصیت‌های بازی یعنی  شخصیت‌های شرور شبح مانند  Inky، Blinky، Pinky و Clyde و مسیرهایی که در بازی می‌پیمایید تا به هدف برسید نقش بسته است و ترکیب جالبی را با لوگو قاب پشتی به وجود آورده‌اند که در تاریکی می درخشد. از لحاظ نرم افزاری هم  8 تصویر زمینه انیمیشنی با تم پک من برای شما در نظر گرفته شده و هنگام شارژ گوشی هم انیمیشنی با تم پک من به نمایش درمی‌آید. برای طراحی آیکون دیگر اپلیکیشن‌ها و زنگ هشدار نوتیفیکیشن گوشی نیز از این بازی الهام گرفته شده است. اگر گوشی را مستقیماً از خود شرکت وان پلاس سفارش دهید، یک پایه شارژ با تم پک من نیز دریافت می‌کنید که خودتان را با لگو می‌توانید بسازید. همچنین بازی  Pac-Man 256 به طور پیش فرض  از قبل روی گوشی نصب شده است.

به غیر از مشخصات ظاهری متفاوت در سایر مشخصات سخت افزاری، گوشی وان پلاس نورد ۲ پک من ادیشن کاملاً مشابه نسخه اصلی خودش است. گوشی از یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی فول اچ‌دی ۹۰ هرتزی از نوع  اولد، چیپست Dimensity 1200-AI در زیر قاب و یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. در پشت گوشی سه دوربین قرار دارد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید می‌شود.

این اولین بار نیست که این مدل خلاقیت را در طراحی وان پلاس می‌بینیم. وان پلاس قبلاً با برندهایی مانند مک لارن در گوشی‌های وان پلاس 6T و 7T Pro و همچنین هری پاتر برای نسخه‌ ویژه ساعت هوشمند خود برای هند کار کرده است.

نسخه ویژه پک من وان پلاس نورد ۲ به صورت استاندارد با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی همراه است و و فروش رسمی آن با قیمت ۵۲۹ یورو از 16 نوامبر شروع می‌شود . این درحالیست که قیمت نسخه معمولی این گوشی با همین مشخصات و حافظه، ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)