خانهاخبار
سری آنر 60 به احتمال زیاد آذر ماه عرضه خواهد شد

سری آنر 60 به احتمال زیاد آذر ماه عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد بعد از سری آنر 50، نوبت به سری آنر 60 رسیده است.
۱۴۰۰/۸/۲۴

ماه ژوئن امسال بود که شرکت آنر از سری آنر 50 متشکل از آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 SE در چین رونمایی کرد. به علاوه، اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه آنر در حال کار روی ساخت و توسعه نسل بعدی این سری یعنی سری آنر 60 است. حالا افشاگر شناخته شده چینی، Why Lab، مدعی شده است که آنر قصد دارد از سری آنر 60 در ماه آذر (دسامبر) رونمایی کند. 

image

در تصویری که این افشاگر چینی از سری آنر 60 منتشر کرده است، پنل پشتی گوشی‌های هوشمند سری مشخص شده است. براساس این تصویر، به نظر می‌رسد طراحی دوربین دوگانه آنر 50 به سری آنر 60 نیز راه پیدا خواهد کرد. همچنین این افشاگر چینی گفته است که به مانند سری آنر 50، سری آنر 60 متشکل از سه گوشی هوشمند آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 SE خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه‌های پرو و معمولی آنر 60 از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند و آز آن سو، آنر 60 SE تنها مجهز به توان شارژ 40 واتی خواهد بود.

همچنین اخیرا تعدادی گوشی هوشمند متعلق به برند آنر در لیست گواهی چینی 3C دیده شده است که از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد در بین این گوشی‌های هوشمند، دو عدد از آنها آنر 60 و آنر 60 پرو خواهد بود. شایان ذکر است که تا به امروز هیچ جزئیات دیگری از سری آنر 60 منتشر نشده است اما به احتمال زیاد سری آنر 60 از تراشه و دوربین‌های بهتری نسبت به سری آنر 50 با تراشه اسنپدراگون 778G بهره خواهد برد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز آنر به طور رسمی عرضه سری آنر 60 را تایید نکرده است اما به نظر می‌رسد با توجه به عرضه سری آنر 60 در ماه دسامبر، باید به زودی منتظر شنیدن اخباری رسمی از طرف آنر باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)