خانهاخبار
عکس‌های نهایی از طراحی گوشی سامسونگ اس 21 FE منتشر شد

عکس‌های نهایی از طراحی گوشی سامسونگ اس 21 FE منتشر شد

عکس‌های جدیدی از پر حاشیه ترین گوشی سامسونگ امسال یعنی اس 21 نسخه فن ادیشن که ژانویه 2022 ارائه می‌شود به تازگی منتشر شده است.
۱۴۰۰/۸/۲۳

حماسه بی پایان گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE که هنوز رسما معرفی نشده و هر روز خبر جدیدی در موردش  فاش می‌شود، همچنان ادامه دارد. در حالی که کاربران برای دیدن این گوشی دیگر نمی‌توانند صبر کنند، وبسایت Seriously Samsung  تعداد زیادی از عکس‎‌های لو رفته از این گوشی را منتشر کرده که طراحی این گوشی را به خوبی به نمایش می‌گذارند. همچنین لیستی از مشخصات فنی گوشی را برای درک بیشتر این محصول منتشر کرده تا دیگر همگی با این گوشی به طور کامل آشنا شویم. در حال حاضر تنها چیزی که باقی مانده، این است که ماه ژانویه از راه برسد و گلکسی اس 21 FE رسما معرفی و عرضه شود.

گلکسی اس 21 FE با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی آمولد همراه است. 6 گیگابایت رم هم در این گوشی حاضر خواهد بود. در بخش پشتی و دوربین‌ها، شاهد دوربین سه گانه هستیم که متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فوق عریض و یک دوربین عمق میدان در عکس‌های پرتره است. باید اعتراف کرد حذف دوربین تله فوتو که در اس 20 FE داشتیم کمی عجیب به نظر می‌رسد. در قسمت جلوی گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن نیز وجود دارد.

این گوشی بسته به بازاری که در آن ارائه خواهد شد، از تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 استفاده خواهد کرد. سامسونگ وعده قیمت مناسب برای این گوشی داده است و در رنگ های سفید، بنفش لوندر، کرم و مشکی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است که با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود که انصافا این شارژر برای این باتری، کند به حساب می‌آید. در نهایت، سنسور اثر انگشت هم در زیر نمایشگر قرار گرفته تا کاربر بتواند به کمک آن قفل گوشی را باز کند. البته این حسگر از نوع فراصوت نیست و از حسگرهای نوری خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SAJJAD

۱۴۰۰/۸/۲۴
انقدی که سامسونگ گوشی میزنه نون بربری سرکوچه ما نون نمیزنه..بابا مث آدمیزاد سالی دوسه مدل باقیمتای مختلف بده بیرون کافیه دیگه