خانهاخبار
با ویژگی جدید واتساپ لست سین خود را از افراد خاص مخفی کنید

با ویژگی جدید واتساپ لست سین خود را از افراد خاص مخفی کنید

امکان جدید فعال شده واتساپ در نسخه بتا، امکان مخفی کردن آخرین بازدید یا لست سین را برای گروهی از مخاطبین فراهم می‌کند.
۱۴۰۰/۸/۲۲

اگرچه امکانات جدید واتزاپ به نسبت بقیه اپلیکیشن‌های پیام رسان بزرگ نیست، تیم واتس اپ به طور مداوم در پشت صحنه کار می کند تا ویژگی های جدید کوچکی را به اپلیکیشن خود اضافه کند. به تازگی نسخه بتا واتس اپ برای اندروید گزینه‌ای را برای پنهان کردن وضعیت «آخرین بازدید» یا لست سین شما از افراد خاص فعال خواهد کرد. این ویژگی برای چند ماه در حال توسعه بوده است و اکنون برای تعدادی از کاربران نسخه بتا فعال شده است.

image

 

این بدان معناست که به زودی برای همه افرادی که از نسخه بتا استفاده می‌کنند و سپس در نهایت در نسخه عمومی از واتس اپ که همه از آن استفاده می‌کنند، این ویژگی فعال شود. طبق آنچه تا امروز از واتس اپ و فعال کردن قابلیت‌های جدیدش در گذشته دیده‌ایم، این شرکت در میان محتاط‌ترین شرکت‌ها برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید به اپلیکیشن خود است و این قابلیت هم ممکن تا چند ماه آینده رسما ارائه نشود!

 به هر حال، در مقطعی در آینده، هر کسی که از واتس اپ استفاده می‌کند، خواهد توانست وضعیت «لست سین» خود را طوری تنظیم کند که برای «همه»، «مخاطبین»، «مخاطبین به جز لیستی از افراد خاص»، و «هیچ کس» قابل مشاهده شود. همه این گزینه هابه جز«مخاطبین من به جز افراد خاص» در حال حاضر وجود دارد.

این گزینه به شما اجازه می‌دهد که برای چه کسی دسترسی به لست سین را غیرفعال کنید. همانطور که می‌دانید در واتس اپ اگر لست سین را برای شخصی غیرفعال کنید، شما هم نمی‌توانید آخرین باری که او آنلاین بوده است را ببینید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)