خانهاخبار
ویوو از گوشی Y76s 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ویوو از گوشی Y76s 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت ویوو به تازگی از گوشی جدید خود به نام Y76s 5G رونمایی کرده که مشخصاتی مانند پردازنده دیمنسیتی 810، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۴۴ واتی را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۸/۲۱

شرکت ویوو در روز گذشته از گوشی Y15s رونمایی کرد و در امروز نیز با معرفی گوشی Y76s 5G، عضو دیگری را به سری Y خود افزود.

ویوو Y76s 5G از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده کرده و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه دارد. این گوشی از قابلیت رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش رم آن به میزان ۴ گیگابایت وجود دارد؛ درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز در این محصول قرار گرفته و امکان استفاده از کارت‌های حافظه تا ظرفیت ۱ ترابایت در این گوشی وجود دارد. ویوو Y76s به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 روانه بازار می‌شود.

image

 

نمایشگر ۶.۵۸ اینچی این گوشی، از نوع LCD بوده و دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. نرخ حساسیت به لمس این گوشی، ۱۸۰ هرتز بوده ولی متاسفانه خبری از نرخ نوسازی بالا در آن نیست و نمایشگر ویوو Y76s، تنها در حالت ۶۰ هرتز فعالیت می‌کند. در بالای این نمایشگر، شاهد ناچ قطره‌ای آن هستیم که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است.

اگر به سراغ پشت گوشی برویم، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی آن را مشاهده خواهیم کرد که توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED همراهی می‌شود. این گوشی از قابلیت پایدارسازی ویدیو پشتیبانی کرده و امکان ضبط ویدیو همزمان از دوربین اصلی و سلفی نیز وجود دارد.

سایر مشخصات و ویژگی‌های ویوو Y76s شامل سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور، پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G، سیستم خنک کننده مایع ۵ لایه، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، پورت USB-C و باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپری و سرعت شارژ ۴۴ وات می‌شوند.

 

این گوشی صخامت ۷.۷۹ میلی متر را داشته و وزن آن نیز ۱۷۵ گرم است. ویوو Y76s 5G در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمت ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۸۰ دلار / ۲۴۰ یورو) را داشته و با پرداخت ۲۰۰ یوآن بیشتر (حدود ۳۰ دلار / ۲۵ یورو)، می‌توانید نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)