خانهاخبار
شرکت خاویر، آیفون 13 پرو را با قطعه دندان تی رکس در پشت گوشی عرضه می‌کند

شرکت خاویر، آیفون 13 پرو را با قطعه دندان تی رکس در پشت گوشی عرضه می‌کند

شرکت لوکس خاویر، پروژه جدید خود را برای آیفون‌های انحصاری اعلام کرد. از این گوشی فقط هفت عدد ساخته خواهد شد.
۱۴۰۰/۸/۱۹

شرکت لوکس روسی خاویر، جدیدترین پروژه خود را برای افرادی که مایل به خرج کردن پول گزاف برای خرید یک آیفون انحصاری هستند، اعلام کرده است. این گوشی که آیفون 13 پرو تیرانوفون نام دارد یک قطعه دندان از دایناسور تی رکس دارد که 80 میلیون سال قدمت دارد.

image

سری جدید Tera، همچنین شامل یک مانسترفون با پنل تیتانیوم سخت شده و یک مدل ترادیاموند است که دارای 1024 الماس در پشت گوشی خواهد بود.

تیرانوفون دارای پایه کامپوزیت سبک وزن با حکاکی در پشت گوشی از آلیاژ جواهرات با روکش طلا است همچنین چشم دایناسور در پشت گوشی از کهربای واقعی ساخته شده است. مجسمه سر دایناسور نیز از تیتانیوم ساخته شده است و در کنار تمام این موارد از یک قطعه کوچک که دندان واقعی است در پشت گوشی تعبیه شده است. این گوشی یک نسخه محدود است و خاویر در حال برنامه ریزی برای تولید تنها 7 دستگاه است.

نام این پروژه Tera است، بنابراین بدیهی است که آیفون‌ها فقط با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی فروخته می‌شوند. قیمت آیفون 13 پرو در این پروژه، 8610 دلار است در حالی که قیمت آیفون 13 پرو مکس 9150 دلار قیمت گذاری شده است. با توجه به انحصاری بودن مواد استفاده شده، این قیمت برای استانداردهای خاویر، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. از این گذشته، ما گوشی‌هایی با پرتره‌های دونالد ترامپ و جو بایدن را نیز دیدیم که از 15000 دلار شروع می‌شدند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)