خانهاخبار
رندرهای لو رفته از وان پلاس 10 پرو طراحی بسیار خاص دوربین آن را نشان می‌دهد

رندرهای لو رفته از وان پلاس 10 پرو طراحی بسیار خاص دوربین آن را نشان می‌دهد

جدیدترین گوشی‌ هوشمند پرچمدار وان پلاس قرار است با طراحی دوربین زیبایی عرضه شود
۱۴۰۰/۸/۱۹

براساس گزارش‌های منتشر شده، وان پلاس در حال کار روی سری پرچمدار خود برای سال 2022 است و امروز اولین تصاویر رندری از وان پلاس 10 پرو منتشر شد که طراحی کلی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. براساس این رندرها، وان پلاس 10 پرو از طراحی دوربین خاص و زیبایی بهره می‌برد که یادآور طراحی دوربین سری پرچمدار امسال سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 است. در این راستا، چینش جزیره‌ای دوربین‌ها تا فرم گوشی کشیده است تا شاهد طراحی جدیدی از طرف وان پلاس باشیم. البته باید اشاره کرد که به مانند سایر تصاویر رندری، این رندرها طراحی نهایی و هنگام عرضه وان پلاس 10 پرو را نشان نمی‌دهد و ممکن است تغییراتی نیز در این طراحی به وجود آید. 

image

همان طور که در تصویر مشخص است، وان پلاس 10 پرو از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که هیچکدام از آنها به لنز پریسکوپی مجهز نیستند. به علاوه، انتظار می‌رود وان پلاس 10 پرو به مانند نسل قبلی یعنی وان پلاس 9 پرو در نیمه اول سال جدید که سال 2022 خواهد بود معرفی و عرضه شود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، نسخه پایه وان پلاس 10 پرو از حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد در حالی که نسخه قوی‌تر آن مجهز به حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. البته متأسفانه هنوز جزئیات دیگری درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو اخبار بیشتری حول وان پلاس 10 پرو در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)