خانهاخبار
جدیدترین لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت، ارزان‌ترین لپ‌تاپ عرضه شده از این شرکت خواهد بود

جدیدترین لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت، ارزان‌ترین لپ‌تاپ عرضه شده از این شرکت خواهد بود

مایکروسافت سرفیس لپتاپ SE را معرفی کرده است، دستگاهی که عمدتا برای دانش آموزان و مدارس است. این دستگاه دارای پردازنده اینتل Celeron، یک صفحه نمایش 11.6 اینچی است و ویندوز 11 SE را اجرا می‌کند که عملاً رقیب سیستم عامل کروم مایکروسافت است. قیمت این لپتاپ از 249 دلار شروع می‌شود.
۱۴۰۰/۸/۱۹

سری سرفیس مایکروسافت، به طور کلی، محصولات مقرون به صرفه را برای کاربران تداعی نمی‌کند. به طور مثال، تبلت سرفیس گو 2 با قیمت 399 دلار عرضه می‌شود که حتی این قیمت برای این محصول نیز برای اکثر قیمت بالایی است. اکنون، این شرکت یک لپ‌تاپ سطح پایه جدید را به نام سرفیس لپتاپ SE عرضه کرده است.

image

سرفیس لپتاپ SE حدود 400 دلار ارزان تر از سرفیس لپتاپ گو است که در ادامه بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های این لپتاپ آشنا خواهید شد. با این حال، سرفیس لپتاپ SE برای دانشجویان و موسسات آموزشی طراحی شده است. بدنه تمام پلاستیکی آن ممکن است زیاد جالب به نظر نرسد، در حالی که مایکروسافت ادعا می‌کند این کار موجب آسان شدن تعمیر و مدیریت این دستگاه برای کاربران می‌شود.

سرفیس لپ‌تاپ SE با ویندوز 11 SE عرضه می‌شود که عملا برای رقابت با سیستم عامل کروم به بازار عرضه خواهد شد.

از نظر مشخصات، سرفیس لپ‌تاپ SE دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح 1366 در 768، پردازنده اینتل Celeron N4020 یا N4120 و حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC است. دوربین 1 مگاپیکسلی در جلو لپتاپ، یک پورت USB تایپ سی، یک درگاه USB تایپ A دیگر و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت‌های این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند. مایکروسافت معتقد است که باتری سرفیس‌ ‌SE می‌تواند 16 ساعت در هر بار شارژ شدن کار کند.

قیمت و زمان عرضه

سرفیس لپ تاپ SE از 249 دلار برای مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و تا 329 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمت گذاری شده تا محصولی جذاب برای محیط‌های آموزشی به شمار بیاید.

مایکروسافت جزئیاتی در رابطه با زمان در دسترس بودن سرفیس لپ تاپ SE را اعلام نکرده است. به نظر شما با توجه به مشخصات و قیمت آن، سرفیس لپ‌تاپ SE می‌تواند محصول موفقی باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)