خانهاخبار
گوشی اینفینیکس نوت 11S به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

گوشی اینفینیکس نوت 11S به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

شرکت اینفینیکس به تازگی از گوشی نوت 11S رونمایی کرده که یک یک گوشی میان رده به حساب آمده و از مشخصات سخت افزاری مناسبی برخوردار است.
۱۴۰۰/۸/۱۸

پس از لو رفتن عکسی از یک گوشی اینفینیکس در ماه گذشته، سرانجام شاهد معرفی این محصول هستیم. این گوشی اینفینیکس نوت 11S نام داشته و در ابتدا در کشور تایلند عرضه خواهد شد.

image

 

پردازنده استفاده شده در اینفینیکس نوت 11S، از نوع هیلیو G96 بوده و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه دارد. نمایشگر ۶.۹۵ اینچی گوشی رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را داشته و پنل آن از نوع LCD است. نرخ حساسیت به لمس نمایشگر این گوشی به ۱۸۰ هرتز می‌رسد.

در ماژول دوربین که در پشت گوشی قرار گرفته است؛ شاهد پنج دایره هستیم که تنها سه لنز و یک فلش در آنها قرار داشته و دایره آخری، صرفا نقش دکور را دارد! رزولوشن دوربین اصلی گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است و دوربین ماکرو با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز درون پانچ هول نمایشگر قرار داشته و رزولوشن آن ۱۶ مگاپیکسل است.

image

 

گوشی اینفینیکس نوت 11S به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری XOS که مخصوص گوشی‌های اینفینیکس است؛ روانه بازار خواهد شد. این گوشی از دو سیم کارت نانو و کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی کرده و جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در پایین آن دیده می‌شود. همانند تمامی گوشی‌های اندرویدی در این روز‌ها، پورت گوشی از نوع USB-C است.

image

 

اینفینیکس نوت 11S دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی معادل ۶۹۹۹ بات تایلند (حدود ۲۱۰ دلار) بوده و قرار است در رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری روانه بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)