خانهاخبار
عکس‌های رندر‌ شده جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شدند

عکس‌های رندر‌ شده جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شدند

به تازگی رندر‌های جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آنها و مشخصات احتمالی این گوشی خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۸/۱۸

در ماه مارس سال جاری میلادی، شاهد معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G بودیم و کمی بعد نیز از نسخه‌ای بهبود یافته به نام گلکسی A52s 5G رونمایی شد. حالا رندر‌هایی از جانشین این گوشی منتشر شده‌اند که گلکسی A53 5G نام داشته و قرار است در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار شود.

 

طراحی این گوشی نسبت به نسل فعلی تغییرات چشمگیری نکرده است. خمیدگی لبه‌های گوشی مقداری کمتر بوده و برجستگی دوربین نیز با انحنای کمتری به بدنه گوشی متصل می‌شود. ضخامت این گوشی بدون در نظر گرفتن برجستگی دوربین، ۸.۱۴ میلی متر و با در نظر گرفتن آن، ۹.۷۳ میلی متر است. جهت مقایسه، گوشی A52 5G ضخامت ۸.۴ میلی متر را دارد.

 

متاسفانه در این رندر‌ها شاهد جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیستیم و به نظر می‌رسد که سامسونگ سرانجام آن را از این مدل نیز حذف کرده است. سایر بخش‌های این گوشی مانند نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی یا دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن دقیقا مانند نسل گذشته هستند.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A53 قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی کم‌ رنگ و نارنجی روانه بازار شده و گفته می‌شود که تاریخ عرضه آن، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است. درباره رندر‌های منتشر شده از این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی برای افرادی که دارای گلکسی A52 هستند، ارزش آپگرید دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)