خانهاخبار
تراشه اسنپدراگون 898 به احتمال زیاد 9 آذر معرفی خواهد شد

تراشه اسنپدراگون 898 به احتمال زیاد 9 آذر معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد زمان رونمایی رسمی از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام نزدیک است
۱۴۰۰/۸/۱۶

کوالکام اخیرا در صفحه اول وبسایت رسمی خود اطلاعیه‌ای منتشر کرده است که مبنی بر اینکه رویداد Tech Summit (قله فناوری) این شرکت قرار است از 9 تا 11 آذر سال 1400 برگزار شود در این اطلاعیه همچنین تصویر یک قایق قرار دارد که بروی آب علامت بی‌نهایت تشکیل داده است و در پایین این تصویر این نوشته شده است به زودی اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. متأسفانه هیچگونه اطلاعات دیگری که اشاره‌ای به جزئیات این مراسم داشته باشد در این اطلاعیه نیامده است. 

image

 

البته شایان ذکر است که تا به امروز شایعات و اخبار زیادی پیرامون تراشه پرچمدار کوالکام منتشر شده است که کاربران توانستند دید خوبی از این تراشه به دست بیاورند. برای مثال، اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اولین گوشی هوشمندی که با تراشه اسنپدراگون 898 عرضه خواهد شد، شیائومی 12، جدیدترین پرچمدار شرکت شیائومی است که تا پایان سال میلادی معرفی و رونمایی خواهد شد. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که تراشه اسنپدراگون 898 تا قبل از پرچمدار شیائومی معرفی شود. به علاوه، اخیرا تصویری از یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه کوالکام SM8450 که به گمان برخی از کاربران همان تراشه اسنپدراگون 898 است، منتشر شده است. 

image

 

همچنین براساس اخبار لو رفته، تراشه اسنپدراگون 898 از یک هسته قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته میان‌رده کورتکس A-710 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف کورتکس A510 با فرکانس 1.79 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی آن نیز به احتمال زیاد آدرنو 730 خواهد بود که در مقایسه با پردازنده آدرنو 660 حدود 20 درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.در بخش اتصالات نیز تراشه اسنپدراگون 898 مجهز به مودم X65 5G است. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)