خانهاخبار
مورد انتظار ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱

مورد انتظار ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱

نگاهی به فیلم‌های خوب باقی‌مانده از سال ۲۰۲۱ که به زودی اکران خواهند شد
۱۴۰۰/۸/۲۴

در حالی که در اوایل مال نوامبر به سر می‌بریم هنوز تقریبا ۲ ماه تا پایان سال مانده و فیلم‌های خوبی در راه هستند. در ادامه نگاهی به بعضی از آن‌ها خواهیم کرد.

بالا را نگاه نکن (Don't Look Up)

image

داستان فیلم بالا را نگاه نکن درباره دو ستاره شناس تقریبا سطح پایین است که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا مردم را نسبت به یک سیارک که در حال برخورد به زمین است هشیار کنند.

فیلم بالا را نگاه نکن به کارگردانی و نویسندگی آدام مک کی قرار است تا تقریبا ۱ ماه دیگر در سینماها اکران شود.

بالا را نگاه نکن یکی از مورد انتظار ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ است و آدام مک کی از استفاده از هیچ ستاره‌ای در فیلم دریغ نکرده و یکی از پر ستاره ترین فیلم‌های سالیان اخیر را ساخته.

از جمله بازیگران مطرح فیلم می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، تیموتی شالامی، کیت بلانشت، آریانا گرانده، متیو پری، کریس اوانز و مریل استریپ اشاره کرد! 

تاریخ انتشار فیلم ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ اعلام شده.

داستان وست ساید (West Side Story)

image

فیلم داستان وست ساید برگرفته از داستان‌های شکسپیر و همان رومئو و ژولیت است. دو نوجوان که از دو پشته و گروه کاملا متفاوت عاشق یکدیگر می‌شوند. 

داستان وست ساید به کارگردانی یکی از مطرح ترین کارگردان‌های هالیوودی یعنی استیون اسپیلبرگ قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر منتشر شود. 

اسپیلبرگ که در کارنامه هنری خودش فیلم‌های خوبی مثل اسب جنگی یا فهرست اشلیندر و پارک ژوراسیک را دارد برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود به ساخت یک فیلم موزیکال پرداخته.

آخرین اثر اسپیلبرگ در سینما بازیکن شماره یک آماده بود که در سال ۲۰۱۸ با ژانر علمی-تخیلی ساخته بود. بازیگران مطرح فیلم داستان وست ساید انزل الگورت و ریتا مورنو هستند.

تاریخ دقیق انتشار فیلم جدید اسپیلبرگ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۹ آذر ماه است.

اسپایدرمن: راهی به خانه نیست (Spiderman: No Way Home)

image

مارول هم با فاز چهارم خود سال‌های پیش رو را روشن می‌بیند. «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» یکی از پر سر و صداترین مهره‌های این روزهای شبکات اجتماعی است.

این قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی در ادامه قسمت قبلی است؛ جایی که حالا هویت این قهرمان لو رفته و دیگر همه می‌دانند که پیتر پارکر همان قهرمان معروف است.

تریلر پر از اطلاعاتی که چند هفته قبل منتشر شده بود، حسابی هواداران مارول و کتاب‌های کمیک را به وجد آورد. این بار در این سری از فیلم ۵ تا از شرورهای قبلی که در دیگر سری‌ها دیده بودیم حضور خواهند داشت و گمانه زنی‌ها از وجود ۳ مرد عنکبوتی از ۳ دنیای مختلف نیز خبر می‌دهند. حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر به عنوان دو مرد عنکبوتی دیگر کنار تام هالند از محتمل ترین اتفاقات این فیلم است. 

تاریخ دقیق انتشار فیلم ۱۷ دسامبر (۲۶ آذرماه) اعلام‌ شده است.

خانه گوچی (The HouseOf Gucci)

image

خانه گوچی یکی دیگر از مورد انتظار ترین فیلم‌های امسال است. 

داستان فیلم برگرفته از کتابی به نام «خانهٔ گوچی: داستانی شورانگیز از قتل، دیوانگی، فریبندگی، و طمع» نوشتهٔ سارا گی فوردن در سال ۲۰۰۱ است. 

فیلم درباره قتل مائوریتزیو گوچی رئیس خانه مد گوچی و تاجر ایتالیایی توسط همسرش است. فیلم که در ژانر بیوگرافی-جنایی جای گرفته، ساخته کارگردان بریتانیایی، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌هایی چون مریخی و گلادیاتور است.

اسکات در فیلم خود از بازیگران خوبی استفاده کرده؛ آدام درایور، آل پاچینو و لیدی گاگا از جمله بازیگران معروف فیلم هستند.

تاریخ دقیق انتشار فیلم ۲۴ نوامبر مصادف با ۳ آذر ماه اعلام شده است.

تراژدی مکبث (The Tragedy Of Macbeth)

image

تراژدی مکبث یکی از برترین آثار شکسپیر است. داستان تراژدی مکبث درباره سرداری است به نام مکبث که پس از وسوسه شدن توسط سه جادوگر دست به قتل پادشاه می‌زند. 

جوئل کوئن کارگردان و تهیه کننده آمریکایی که نزد علاقه‌مندان به سینما دارای احترام ویژه است با انتشار تریلری از ساخت این فیلم به همگان خبر داد.
تراژدی مکبث از آنجایی که یکی از برترین آثار شکسپیر است در طول تاریخ سینما چندین بار توسط کارگردان‌های سرشناس و بزرگ اقتباس و ساخته شده. 

در سال ۱۹۴۸ یکی از مؤلفین سینما اورسون ولز فیلم مکبث را ساخت و ۲۳ سال بعد رومن پولانسکی نسخه خودش را از فیلم منتشر کرد. همچنین بلاتار کارگردان هنری مجارستانی یک فیلم تلویزیونی از این اثر در تلویزیون مجارستان در سال ۱۹۸۲ منتشر کرد. گفتنی است که سریر خون ساخته استاد آکیرا کوروساوا نیز اقتباسی است از همین داستان. 

دو بازیگر اصلی و سرشناس فیلم دنزل واشینگتن و فرانسس مک دورمند هستند. فیلم تراژدی مکبث نیز در تاریخ ۲۵ دسامبر، مصادف با روز چهارم از دی ماه، اکران خواهد شد.

از دیگر فیلم‌های مورد انتظار اواخر سال ۲۰۲۱ نیز می‌توان به King Richard و یا سری چهارم فیلم‌های Matrix نیز اشاره کرد. شما منتظر چه فیلمی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهنام

۱۴۰۰/۸/۱۷
فیلم The Batman رو فراموش کردین