خانهاخبار
برنامه گوگل مسیج آماده می‌شود تا ویدیوها را از طریق گوگل فوتوز ارسال کند

برنامه گوگل مسیج آماده می‌شود تا ویدیوها را از طریق گوگل فوتوز ارسال کند

امکان ارسال ویدیو از طریق پیامک به واسطه گوگل فوتوز برقرار خواهد شد.
۱۴۰۰/۸/۱۵

در آخرین گزارش APK Insight توسط 9to5Google در مورد برنامه پیش‌فرض SMS/RCS برای اندروید، ذکر شده است که گوگل مسیج احتمالا ویژگی جدیدی را دریافت کند که به کاربران این امکان را می‌دهد که در مواردی که RCS در دسترس نیست، ویدیوها را از طریق گوگل فوتوز ارسال کنند.

نسخه بتای گوگل مسیج نسخه 10.4 تنظیمات جدیدی به نام گوگل فوتوز را بروز رسانی کرده است که اشتراک‌گذاری ویدیوی واضح‌تر در بخش (SMS/MMS) را نشان می‌دهد.

image

بر اساس توضیحات این تنظیم، گیرندگان احتمالا لینک گوگل فوتوز را برای کلیک کردن و تماشای یک ویدیو از فرستنده دریافت کنند. احتمال دیگر این است که گیرنده‌ای که لینک گوگل فوتوز از طریق پیام‌ دریافت می‌کند، ممکن است بتواند ویدیو را با کیفیت بالا و مستقیماً از پنجره چت تماشا کند. ما تصور می‌کنیم که کاربران iOS ممکن است نیاز داشته باشند لینک را در یک مرورگر باز کنند.

به اشتراک گذاری فایل‌های بزرگ در فضای ابری مفهوم جدیدی نیست. سامسونگ از «اشتراک‌گذاری پیوند» پشتیبانی می‌کند که از طریق آن، عکس‌ها و ویدیوها را در سرور سامسونگ برای دریافت‌کنندگان بارگذاری می‌کند تا در مدت زمان محدودی از طریق لینکی که از طریق هر مرورگری قابل دسترسی است، دانلود کنند. حال این راه حل جدید از طرف گوگل یک ایده بزرگ است زیرا ویدیوها دیگر نیاز به فشرده سازی شدید و ارسال از طریق یک پروتکل قدیمی را ندارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)