خانهاخبار
باگ عجیب پیکسل 6 باعث شده تا این گوشی تصادفا با مخاطبین تماس برقرار کند!

باگ عجیب پیکسل 6 باعث شده تا این گوشی تصادفا با مخاطبین تماس برقرار کند!

برخی از دارندگان سری پیکسل 6 گزارش می‌دهند که تلفن‌هایشان به طور تصادفی با مخاطبین تماس می‌گیرد!
۱۴۰۰/۸/۱۵

گوشی‌های پیکسل 6 گوگل بدون شک بهترین دستگاه‌هایی هستند که تا کنون توسط این غول جست‌وجو تولید و به بازار عرضه شده‌اند و دارای مشخصات درجه یک و برچسب‌های قیمت رقابتی هم هستند. اما امروز گزارشی عجیب از یک ایراد و باگ عجیب در این گوشی‌ها منتشر شده که گویا مربوط به گوگل اسیستنت است که اتفاقی با مخاطبین تماس برقرار می‌کند. جالب‌تر اینکه این مشکل برای بسیاری در زمانی رخ داده که خواب بوده‌اند.

image

در تاپیکی در reddit (توسطی کاربری به نام erivaldoff@)، یک باگ پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را به این صورت شرح داده شده که گوشی‌ها به‌طور تصادفی و خودکار با مخاطبین تصادفی تماس می‌گیرد. در این تاپیک تعدادی از افراد در مورد این مشکل شکایت دارند و بسیاری از آنها اشاره می‌کنند که هنگام برقراری تماس، تلفن آنها در دستشان نبوده یا در جیب آنها بوده است.

به نظر می‌رسد مقصر، گوگل اسیستنت است که ظاهراً دستورات تماس تلفنی را ثبت می‌کند. اما برخی از کاربران Reddit خاطرنشان کردند که این خطای تماس، هنگام خواب یا زمانی که محیط آنها کاملاً ساکت بوده رخ داده است. بنابراین به نظر نمی‌رسد که گوگل اسیستنت بتواند به سادگی نویز پس زمینه یا یک مکالمه را به اشتباه تفسیر کند.

کاربران در انجمن پیکسل گوگل نیز این مشکل را گزارش کرده‌اند و می‌گویند شماره‌گیری‌های خودکار زمانی رخ داده که گوشی در جیب آن‌ها بوده است. چند کاربر در این انجمن همچنین خاطرنشان کردند که تلفن‌ها هر بار به جای یک مخاطب تصادفی یک مخاطب خاص را شماره‌گیری می‌کنند و آنها را مجبور می‌کنند تا شماره تلفن مذکور را به عنوان راه‌حل حذف کنند. برخی از کاربران نیز گفتند که عملکرد صفحه قفل اسیستنت را برای رفع اشکال غیرفعال کرده‌اند.

در حال حاضر این باگ‌ها توسط کاربران و حتی وب‌سایت Android Authority به گوگل منتقل شده و باید ببینیم که این شرکت چه واکنشی نشان خواهد داد. اما به 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۸/۱۶
البته من اینو قبول دارم ک خیلی وقتا میخوان واسه شکست رقیب بعضیا میان یجورایی تخریب میکنن رقیب رو و این میتونه یکی از این تخریبها باشه چون آخه مگه میشه این گوشی مدتها توی خط طراحی ساخت و تست بوده مگه میشه همچین باگ عجیب و ساده ای بده صد درصد واسه تخریبشون اینو رقباشون انجام میدن ولی خب باید بگم ک پیکسل واقعا دور از انتظار بوده بنظرم زشت ترین گوشی سال رو ساخته مشخصاتشم چیز عجیبی نیستن واسه گوشی ک مدتها بعد از می 11 اولترا یا گلکسی اس 21 اولترا و آیفونهای 12 داره میاد باید خیلی خفنتر از این میبود

soltan51

۱۴۰۰/۸/۱۵
سری پیکسل هاهمیشه ایرادداشته