خانهاخبار
اپل در حال تست نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتزی برای نسل بعدی آیپد مینی است

اپل در حال تست نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتزی برای نسل بعدی آیپد مینی است

شرکت اپل مدتی است که روی استفاده از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی تمرکز کرده است و حالا شایعاتی شنیده می‌شوند که خبر از آغاز تست این نمایشگرها برای نسل بعدی تبلت آیپد مینی می‌دهند.
۱۴۰۰/۸/۱۵

به تازگی شایعه‌ای در یکی از فروم‌های کره‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند اپل در حال تست یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز «پرو موشن» برای استفاده در نسل بعدی تبلت آیپد مینی است. این پنل نمایشگر ۸.۳ اینچی قرار است توسط سامسونگ دیسپلی تولید شده و برای نخستین بار روی نسل بعدی آیپد مینی قرار خواهد گرفت.

image

 

نسل ششم آیپد مینی که مدتی پیش روانه بازار شد، دارای مشکل خاصی در هنگام اسکرول بوده که موجب خلق افکتی ژله-مانند می‌شود. دلیل این مشکل، کندتر بودن نرخ نوسازی در یک سمت صفحه نسبت به سمت دیگر بوده و در اکثر نقد و بررسی‌های منتشر شده از این تبلت نیز به آن اشاره شده است. شرکت اپل این موضوع را را طبیعی می‌داند (ماجرای آنتن دهی آیفون 4 را به خاطر دارید؟)؛ اما به عقیده بسیاری از کاربران، این یک اشکال سخت افزاری بوده و مسلما با استفاده از نمایشگر با نرخ نوسازی بالا برطرف خواهد شد.

نسل بعدی آیپد مینی از لحاظ سخت افزاری تغییرات مهم دیگری را به همراه ندارد و گفته می‌شود که همانند نسل فعلی با پردازنده A15 Bionic، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه روانه بازار خواهد شد. البته به یاد داشته باشید که این تنها یک شایعه بوده و با توجه به اینکه آیپد مینی فعلی حدود ۱ ماه پیش به بازار آمد، هنوز برای گمانه زنی درباره نسل بعدی این تبلت‌ها خیلی زود است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)