خانهاخبار
گوگل پیکسل فولد از دوربین 12.2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

گوگل پیکسل فولد از دوربین 12.2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد

به نظر می‌رسد دوربین اصلی گوگل پیکسل 5 به نسخه تاشو سری راه پیدا خواهد کرد.
۱۴۰۰/۸/۱۴

براساس اخباری که توسط 9to5Google منتشر شده است به نظر می‌رسد گوشی هوشمند تاشو گوگل قرار نیست از دوربین‌های پیشرفته سری پیکسل 6 برو بهره ببرد. به علاوه، براساس اطلاعاتی که از جدیدترین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل به بیرون درز پیدا کرده است، گوشی تاشو گوگل با شناسه Pipit عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که شناسه قبلی این گوشی تاشو Passport بود.

image

 

حالا اما براساس اطلاعاتی که تیم APK Insight به دست آورده است گوشی هوشمند تاشو پیکسل از همان دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی گوگل پیکسل 5 بهره خواهد برد. این دوربین همان سنسور IMX363 سونی است در حالی که سری پرچمدار پیکسل 6 مجهز سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ هستند. همچنین انتظار می‌رود یک سنسور IMX386 سونی نیز در این گوشی هوشمند وجود داشته باشد که به احتمال زیاد یک دوربین فوق عریض خواهد بود. 

image

 

شواهدی نیز وجود دارند که ابراز می‌کنند در کنار این دو دوربین،  دوربین دوگانه با سنسور IMX355 قرار دارد که به احتمال زیاد همان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوگل پیکسل 5 و پیکسل 6 است. در این راستا، پیکسل فولد از دو دوربین سلفی بهره خواهد برد که یکی از آنها در نمایشگر داخلی قرار دارد و دیگری در نمایشگر بیرونی گوشی هوشمند تاشو پیکسل وجود خواهد داشت. براساس شایعات منتشر شده، قرار است پیکسل فولد سال بعد میلادی 2022 عرضه شود. البته قبلا قرار بود که پیکسل فولد در رویداد معرفی و رونمایی سری پیکسل 6 معرفی شود که این اتفاق میسر نشد و عرضه آن به زمان نامعلومی به تعویق افتاد.

در نهایت باید اشاره کرد که گوگل با رونمایی نسخه بهینه شده اندروید 12 برای تبلت، گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های مبتنی بر کروم با نام 12L و عرضه آن در سه‌ماهه اول سال 2022 نشان داد که به طور جدی قصد دارد پیکسل فولد را توسعه دهد و روانه بازار کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)