خانهاخبار
بروزرسانی نسخه بتا One 4.0 برای گلکسی اس 21 منتشر شد

بروزرسانی نسخه بتا One 4.0 برای گلکسی اس 21 منتشر شد

سامسونگ در ادامه عرضه بروزرسانی‌های رابط کاربری One، امروز نسخه بتا این بروزرسانی را برای حل مشکلات نرم‌افزاری گلکسی اس 21 منتشر کرد
۱۴۰۰/۸/۱۲

سامسونگ امروز جدیدترین بروزرسانی نسخه بتا رابط کاربری One 4.0 بر پایه اندروید 12 را منتشر کرد تا ایرادها و باگ‌های نرم‌افزاری گلکسی اس 21 را رفع نماید و همچنین عملکرد گوشی هوشمند را بهینه نماید. باید اشاره کرد که عرضه نسخه بتا این بروزرسانی‌ها در حقیقت در نقش آماده‌سازی برای عرضه عمومی نسخه پایدار رابط کاربری One 4.0 است که بنا بر ادعای ساموسنگ تا قبل از پایان سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. در حال حاضر، این بروزرسانی در کشورهای مانند لهستان، آمریکا، انگلستان و کره جنوبی فعال است و کاربران می‌توانند از امروز این بروزرسانی را دانلود و نصب کنند. 

image

 

همان طور که انتظار داریم، این بروزرسانی‌های متعدد به دلیل مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری است که کاربران گلکسی اس 21 بعد از نصب برزورسانی‌های قبلی بتا One 4.0 تجربه کرده‌اند. از جمله این باگ‌ها می‌توان به از کار افتادن قابلیت هات‌اسپات و افت محسوس عملکرد سخت‌افزاری هنگام بالا بردن رزولوشن تصویر به بالاترین حد اشاره کرد. این بروزرسانی جدید گلکسی اس 21 همچنین مشکل اثر خط خوردگی تصویر بر اثر اسکرول تصویر و عملکرد بد اثرانگشت بعد از ری‌استارت را نیز برطرف می‌کند. 

image

شایان ذکر است که براساس خوشبختانه این بروزرسانی این مشکلات را به طور کامل حل می‌کند و تجربه خوبی از رابط کاربری One 4.0 را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. همچنین انتظار می‌رود عملکرد نسخه نهایی و پایدار رابط کاربری One 4.0 نیز مناسب باشد. براساس برخی از اخبار منتشر شده، سامسونگ بروزرسانی نهایی رابط کاربری One 4.0 را در همین ماه و به صورت جهانی منتشر می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)