خانهاخبار
تصاویر رندر شده جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس منتشر شدند

تصاویر رندر شده جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس منتشر شدند

به تازگی رندر‌های جدیدی از طراحی گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس شرکت سامسونگ منتشر شده که طراحی آشنای این گوشی‌ها را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۸/۱۱

به تازگی خواندیم که تولید انبوه گوشی گلکسی اس 22 آغاز شده و حالا به لطف افشاگران، عکس‌هایی رندر شده از این گوشی نیز منتشر شده‌اند تا با طراحی آن بیشتر آشنا شویم. رسانه هلندی LetsGoDigital اخیرا این عکس‌ها را منتشر کرده که با توجه به اطلاعاتی که از منابع داخلی خود در سامسونگ به دست آورده است؛ رندر شده‌اند.

image

گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس از زبان طراحی نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس 21 و 21 پلاس استفاده می‌کنند. گوشی گلکسی اس 22 الترا اما، از طراحی متفاوتی بهره برده و قرار است پنل پشتی کاملا جدیدی داشته باشد. دوربین گوشی‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس، چینش عمودی و طراحی جزیره‌ای نسل گذشته را که به بدنه کناری گوشی پیوند خورده بود؛ حفظ می‌کند. پنل جلویی گوشی نیز از نوع تخت بوده اما همانند گوشی‌های سری آیفون 13 اپل، لبه‌هایی تند و تیز و مربعی شکل ندارد.

image

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 به همراه نمایشگر ۶.۰۶ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار شده که کوچک‌ترین نمایشگر استفاده شده توسط سامسونگ در این سری از زمان گوشی گلکسی اس 9 است. نمایشگر گوشی گلکسی اس 22 پلاس نیز کمی کوچک‌تر شده و اندازه آن به ۶.۵۵ اینچ رسیده است؛ نسل پیشین یا همان گلکسی اس 21 پلاس از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی استفاده می‌کرد.

این گوشی‌ها احتمالا در اکثر مناطق جهان به همراه چیپست جدید اگزینوس 2200 سامسونگ و پردازنده گرافیکی جدید AMD عرضه می‌شوند؛ البته نسخه‌های مخصوص کشور آمریکا و چین این گوشی، به احتمال زیاد پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون 898 را به همراه خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)