خانهاخبار
تولید انبوه قطعات گلکسی اس 22 آغاز شده است!

تولید انبوه قطعات گلکسی اس 22 آغاز شده است!

براساس گزارشی جدید سامسونگ تولید انبوه قطعاتی را آغاز کرده است که در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی اس 22 استفاده خواهند شد.
۱۴۰۰/۸/۱۰

گزارش جدیدی در وبسایت WinFuture ادعا می کند که سامسونگ شروع به تولید انبوه قطعات برای سری پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 22 کرده است.  کمبود تراشه در جهان روی همه شرکت‌ها تاثیرات منفی گذاشته و سامسونگ هم برای اینکه تاخیرهای غیر ضروری در عرضه پرچمدارانش ایجاد نشود، از همین حالا شروع به تولید انبوه قطعات آن‌ها کرده است. اگرچه ظاهرا مشکلاتی هم در بخش کنترل کیفیت قطعات هم وجود دارد اما طبیعی است و چندان حاد نیست چون سامسونگ تولید قطعات همه مدل‌ها را باهم آغاز کرده تا خللی در فرآیند تولید گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا ایجاد نشود.

طبق اطلاعات جدید، سامسونگ در حال حاضر قطعات را عمدتاً برای مدل‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس خود تولید می‌کند، به نظر می‌رسد در مورد اس 22 اولترا  فعلا تولید نسخه امریکایی‌اش در اولویت است.

image

علیرغم وضعیت فعلی کمبود تراشه، همه گوشی‌ها برای عرضه در ژانویه 2022 برنامه ریزی شده‌اند. با این حال، هنوز هم ممکن است این برنامه‌ ریزی  تغییر کنند. با توجه به اینکه سامسونگ معمولا تولید انبوه گوشی‌های جدیدش را حدود دو تا سه ماه قبل از زمان عرضه‌ آغاز می‌کند، به نظر می‌رسد که پرچمداران بعدی این شرکت در در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ که از ۵ تا ۸ ژانویه برگزار خواهد شد به همراه گوشی‌ گلکسی اس 21  FEرونمایی خواهند شد.  در دسترس بودن تمام مدل‌ها بعد از معرفی خانواده گلکسی اس 22 فرصت خوبی در اختیار سامسونگ قرار می‌‌دهد تا از رقبای خود جلو بیفتد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)