خانهاخبار
یک بسته الحاقی رایگان برای بازی Resident Evil Village منتشر خواهد شد

یک بسته الحاقی رایگان برای بازی Resident Evil Village منتشر خواهد شد

شرکت کپ‌کام به تازگی در یکی از گزارش‌های درون سازمانی خود به بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil Village اشاره کرده که هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است.
۱۴۰۰/۸/۸

شرکت بازیسازی کپ‌کام به تازگی به بسته الحاقی رایگانی که قرار است برای بازی Resident Evil Village منتشر شود؛ اشاره کرده است. خبر وجود این بسته الحاقی، از گزارش درون سازمانی این شرکت که به طور سالانه منتشر شده و مسائلی چون عملکرد شرکت در سال جاری و برنامه‌های آنها برای آینده را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ به دست آمده است.

image

 

آقای Yoichi Egawa، یکی از مدیران اصلی کپ‌کام در بخشی از این گزارش درباره برنامه‌های این شرکت برای ادامه بازی Resident Evil Village صحبت کرده است. وی درباره این امر چنین گفته است:

«ما باید علایق کاربران و ژانر‌های محبوب فعلی در صنعت گیمینگ را درک کرده و همچنین عملکرد خود را برای پشتیبانی آنلاین از عناوین نیز بهبود بخشیم. از فعالیت‌های مثبت ما در این بخش، می‌توان به بسته‌های الحاقی رایگان در نظر گرفته شده برای بازی‌های Monster Hunter Rise و Resident Evil Village اشاره کرد.»

در حال حاضر، مشخص نیست که این بسته الحاقی رایگان دقیقا قرار است شامل چه چیزی باشد. البته استودیوی کپ‌کام در پنل خود در کنفرانس E3 امسال تایید کرده بود که به دلیل استقبال کاربران از این بازی، آنها در حال کار روی بسته‌های الحاقی بیشتر برای Resident Evil Village هستند. متاسفانه از آن موقع دیگر خبری رسمی توسط این شرکت درباره بسته‌های الحاقی این بازی منتشر نشد.

image

 

بسته الحاقی پیشین منتشر شده برای این بازی، Trauma Pack نام داشته و به همراه نسخه‌های کالکتور، دیلاکس و کامپلیت ادیشن بازی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ این بسته، تنها شامل آیتم‌های مربوط به شخصی سازی بوده و از نظر گیمپلی، چیزی به بازی اضافه نمی‌کند.

با اینکه کپ‌کام هنوز درباره ماهیت این بسته الحاقی رایگان صحبتی نکرده؛ احتمال این وجود دارد که بازیکنان همانند بسته الحاقی Trauma Pack، چند آیتم مربوط به شخصی سازی را به طور رایگان دریافت کنند. البته انتشار یک بسته الحاقی داستان-محور با اضافه شدن محیط‌ها یا دشمنان جدید به بازی، قطعا کاربران را خوشحال‌تر خواهد کرد.

شرکت کپ‌کام مدتی پیش اعلام کرد که بازی Resident Evil Village، توانسته در مدتی کمتر از بازی قبلی در این سری یعنی Resident Evil 7: Biohazard، به فروش بیش از ۵ میلیون نسخه دست پیدا کند. البته ناگفته نماند که این بازی، تنها عنوان موفق کپ‌کام نیست و آنها برای دومین سه‌ماهه متوالی در سال، خبر از سود چشمگیر و فروش خوب بازی‌های خود را داده‌اند.

image

 

درباره بازی Resident Evil Village چه می‌اندیشید؟ آیا انتشار یک بسته الحاقی رایگان، نظر شما را برای بازگشت به این عنوان جلب می‌کند یا هنوز آن را تجربه نکرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)