خانهاخبار
نمایشگر گلکسی اس 22 الترا، روشن‌ترین پنل تولید شده توسط سامسونگ خواهد بود!

نمایشگر گلکسی اس 22 الترا، روشن‌ترین پنل تولید شده توسط سامسونگ خواهد بود!

این روز‌ها بازار شایعات درباره پرچمدار بعدی سامسونگ داغ است و در امروز نیز خبری منتشر شده که ادعا می‌کند روشنایی پنل نمایشگر گلکسی اس 22 الترا، قرار است رکورد شکنی کند.
۱۴۰۰/۸/۷

یکی از نقاط قوت اصلی پرچمداران شرکت سامسونگ، استفاده از نمایشگر‌هایی با کیفیت مثال زدنی و مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز است؛ حالا به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی اس 22 الترا نیز از این قاعده مستثنی نیست و به گفته Ice Universe که از افشاگران مورد اعتماد درباره محصولات سامسونگ به حساب می‌آید؛ پنل اولد به کار رفته در این گوشی قرار است از روشن‌ترین پنل‌های نمایشگر در دنیا باشد.

image

گفته می‌شود که حداکثر روشنایی این نمایشگر، بیشترین میزانی است که سامسونگ توانسته در یک گوشی هوشمند به آن دست پیدا کند. البته با توجه به اینکه به اعداد و ارقام خاصی اشاره نشده، نمی‌توان به طور دقیق میزان روشنایی این پنل را متوجه شد؛ اما با در نظر گرفتن روشنایی گوشی‌هایی امروزی، احتمالا سامسونگ توانسته تا به میزان روشنایی چشمگیری در این پنل دست یابد.

پرچمدار اصلی فعلی سامسونگ یا همان گلکسی اس 21 الترا، دارای نمایشگر با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است؛ بنابراین نسل بعدی حتما با عددی بیشتر روانه بازار خواهد شد. این افشاگر همچنین اشاره می‌کند که این پنل فعلا در انحصار گوشی‌های سامسونگ باقی مانده و فعلا به سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، فروخته نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)