خانهاخبار
ردمی از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرفون بی‌سیم ردمی بادز 3 Youth Edition رونمایی کرد

ردمی از ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرفون بی‌سیم ردمی بادز 3 Youth Edition رونمایی کرد

برند ردمی در امروز به معرفی سری نوت 11 گوشی‌های خود پرداخت و سپس از یک ساعت هوشمند به نام ردمی واچ 2 و همچنین نسخه Youth Edition ایرفون بی‌سیم ردمی بادز 3 رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۸/۷

در رویداد امروز برند ردمی، شاهد معرفی سری جدید گوشی‌های نوت 11 بودیم و سپس این برند به معرفی نسل دوم ساعت هوشمند ردمی واچ، که ردمی واچ 2 نام دارد و همچنین نسخه Youth Edition ایرفون بی‌سیم ردمی بادز 3 پرداخت.

 

ردمی واچ 2

image

 

شیائومی توانسته تا در این ساعت هوشمند، از حاشیه‌های دور نمایشگر کاسته و از پنل بزرگ‌تری استفاده کند. ساعت هوشمند ردمی واچ 2 دارای نمایشگر ۱.۶ اینچی امولد است که نسبت به نمایشگر ۱.۴ اینچی LCD نسل پیشین، یک بهبود جدی محسوب می‌شود. طول این نمایشگر نیز افزایش یافته و رزولوشن آن به ۳۶۰×۳۲۰ رسیده است.

مصرف انرژی این ساعت نیز به طور محسوسی بهود یافته و ردمی واچ 2 می‌تواند تا ۱۲ روز را با یک شارژ کامل دوام بیاورد. برای رسیدن به این میزان شارژدهی در مدل اولیه، نیاز به فعال کردن حالت ذخیره انرژی یا Power Saving بود. همانند گذشته، شارژ این ساعت به وسیله یک کانکتور مگنتی انجام می‌شود.

image

این ساعت از چیپست آپولو 3.5 استفاده کرده و از ۱۱۷ حالت رهگیری فعالیت‌های ورزشی متفاوت پشتیبانی می‌کند که شامل ورزشی شنا نیز می‌شود. این ساعت تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار، به همراه قابلیت ردگیری خواب، سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون عرضه می‌شود.

برای ردگیری فعالیت‌های ورزشی، ساعت هوشمند ردمی واچ 2 از سیستم‌های GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou پشتیبانی می‌کند؛ ویژگی NFC نیز در این ساعت قرار دارد. با وجود استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر و باتری بهبود یافته، وزن این ساعت حدود ۴ گرم نسبت به نسل گذشته کاهش یافته و حالا ۳۱ گرم است. این ساعت با بدنه‌هایی در سه رنگ متفاوت مشکی، آبی و بژ و همچنین شش رنگ متفاوت بند روانه بازار می‌شود.

 

پیش فروش ساعت ردمی واچ 2 از حالا آغاز شده و عرضه رسمی آن، از روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) انجام می‌شود. قیمت این ساعت ۴۰۰ یوآن (حدود ۶۳ دلار / ۵۴ یورو) است ولی در صورت پیش خرید آن، کاربران یک تخفیف ۵۰ یوآنی نیز دریافت خواهند کرد.

 

ردمی بادز 3 Youth Edition

image

 

این ایرفون‌ها بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت آنها تنها ۱۰۰ یوآن (حدود ۱۶ دلار / ۱۴ یورو) است؛ که در مقایسه با دیگر ایرفون بی‌سیم مقرون به صرفه شیائومی یا همان ایر داتز 3 پرو، حدود ۵۰ درصد ارزان‌تر هستند. این ایرفون‌ها از طراحی خاصی استفاده کرده که دارای یک برآمدگی مانند گوش گربه‌ها هستند و به راحتی در گوش کاربر جا می‌گیرند.

 

ایرفون بی‌سیم ردمی بادز 3 Youth Edition، عمر باتری ۱۸ ساعته را به همراه دارد که البته به اندازه ۲۸ ساعت عمر باتری مدل پرو، جذاب به نظر نمی‌رسد. شارژ این ایرفون‌ها به وسیله USB-C انجام شده و پشتیبانی از بلوتوث 5.2 نیز در آن وجود دارد؛ ولی متاسفانه خبری از سیستم نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط در این ایرفون‌ها نیست. این ایرفون‌ها گواهی IP54 را دریافت کرده و در برابر نفوذ فطرات باران و عرق مقاومت دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)