خانهاخبار
اوپو از گوشی A54s به همراه پردازنده هیلیو G35 رونمایی کرد

اوپو از گوشی A54s به همراه پردازنده هیلیو G35 رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که A54s نام داشته و در ادامه نگاهی به مشخصات آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۸/۶

شرکت اوپو در ماه مارس از گوشی A54 رونمایی کرد و سپس مدتی بعد نیز نسخه 5G آن را معرفی کرد. حالا شاهد معرفی مدل A54s از سوی این شرکت هستیم که در سایت مخصوص کشور انگلستان اوپو قرار گرفته و مدتی پیش نیز در سایت آمازون کشور ایتالیا آن را دیدیم.

image

 

اوپو A54s به همراه نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس استفاده کرده که ناچ قطره‌ای آن، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را درون خود جا داده است. دوربین گوشی نیز از نوع سه‌گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده این گوشی، از نوع مدیاتک هیلیو G35 بوده و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. باتری اوپو A54s ۵۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع Super VOOC نیز پشتیبانی می‌کند. پورت اصلی اوپو A54s، از نوع USB-C است و جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در کنار آن قرار گرفته دارد.

image

 

این گوشی گواهی IPX4 را جهت مقاومت در برابر نفوذ آب دریافت کرده، ضخامت آن ۸.۴ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۹۰ گرم است. اوپو A54s در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شده و با توجه به صفحه آن در سایت آمازون ایتالیا، تاریخ عرضه آن ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) است. قیمت این محصول در اروپا، قرار است ۲۲۹ یورو بوده ولی هنوز مشخص نیست که در بازار کشور انگلستان به چه قیمتی عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)