خانهاخبار
سرویس اپل موزیک حالا بر روی کنسول پلی استیشن 5 نیز قابل دسترسی است

سرویس اپل موزیک حالا بر روی کنسول پلی استیشن 5 نیز قابل دسترسی است

شرکت اپل به تازگی اپلیکیشن اپل موزیک را برای کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر کرده است و کاربران این سرویس می‌توانند بر روی کنسول خود نیز از آن استفاده کنند.
۱۴۰۰/۸/۶

شرکت اپل در امروز اپلیکیشن اپل موزیک را برای کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر کرد؛ این امر باعث می‌شود تا پلی استیشن 5، نخستین کنسولی باشد که از این سرویس پشتیبانی می‌کند. در اوایل این ماه نیز شایعاتی مبنی بر آمدن این سرویس به کنسول‌های بازی شنیده بودیم.

با استفاده از این اپلیکیشن جدید، کاربران پلی استیشن 5 می‌توانند به تمامی محتوای اپل موزیک که شامل بیش از ۹۰ میلیون آهنگ، هزاران پلی لیست ساخته شده برای ژانرهای متفاوت، موزیک ویدیوها با کیفیت 4K و همچنین سرویس اپل موزیک رادیو دسترسی داشته باشند.

image

 

سرویس اپل موزیک به خوبی با رابط کاربری پلی استیشن 5 هماهنگ شده و دسترسی به آن، به وسیله فشردن دکمه PS روی کنترلر دوال سنس و رففتن به بخش موسیقی در کنترل سنتر انجام می‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند با توجه به بازی که در حال انجام آن هستید، پلی لیست‌ها و آهنگ‌های خاصی را به شما پیشنهاد دهد؛ امکان پخش در بک‌گراوند برای آهنگ‌ها و موزیک‌ ویدیو‌ها نیز وجود دارد.

هیچ‌یک از شرکت‌های اپل یا سونی، وجود قابلیت پخش صدای Lossless که کامپرشن را کنار گذاشته و موجب شفاف‌تر شدن چشمگیر صدا‌ها می‌شود را در نسخه پلی استیشن 5 اپل موزیک تایید نکرده‌اند. اشاره‌ای به دالبی اتموس نیز نشده که البته چندان موجب غافلگیری نیست، زیرا کنسول پلی استیشن 5 به طور کلی توانایی پشتیبانی از دالبی اتموس را ندارد.

فعلا خبری درباره عرضه این اپلیکیشن برای کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت وجود ندارد؛ سرویس اپل موزیک همچنین روی کنسول‌های پلی استیشن 4 نیز قابل دسترسی نبوده که در نوع خود عجیب است؛ زیرا اپلیکیشن اپل تی وی پلاس بر روی این کنسول قابل نصب است.

image

 

تمامی کاربرانی که دارای اشتراک اپل موزیک هستند، از حالا می‌توانند اپلیکیشن آن را بر روی کنسول پلی استیشن 5 خود نصب کرده و از آن استفاده کنند. درباره عرضه این سرویس برای کنسول پلی استیشن 5 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)