خانهاخبار
پردازنده گرافیکی جدید آرم، عملکرد ۳۰ درصد بهتری نسبت به مالی G710 دارد

پردازنده گرافیکی جدید آرم، عملکرد ۳۰ درصد بهتری نسبت به مالی G710 دارد

شرکت آرم قرار است در سال ۲۰۲۲ از پردازنده گرافیکی جدید خود رونمایی کند که به گفته این شرکت، عملکردی حدود ۳۰ درصد بهتر از پردازنده گرافیکی مالی G710 دارد.
۱۴۰۰/۸/۶

در یک کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان، مدیر بخش یادگیری ماشینی شرکت آرم درباره پردازنده گرافیکی جدید این شرکت که قرار است در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شود، صحبت‌هایی کرد. وی به نام این پردازنده گرافیکی اشاره‌ای نکرده ولی قول بهبود عملکرد ۳۰ درصدی آن را نسبت به پردازنده گرافیکی مالی G710 داد.

image

 

به غیر از بهبود ۳۰ درصدی در زمینه قدرت پردازشی گرافیکی دیده شده در این محصول، گفته می‌شود که این پردازنده گرافیکی در زمینه یادگیری ماشینی نیز عملکرد بهتری دارد و میزان FP32 آن، ۴.۷ برابر مالی G76 است. بد نیست بدانیم که نسل فعلی پردازنده‌های گرافیکی مالی یعنی مالی G710، با بهبود عملکرد ۳۵ درصدی نسبت به نسل پیشین خود عرضه شد.

آرم که برای تولید این پردازنده گرافیکی با مدیاتک و شرکت تنسنت گیمز همکاری کرده است، توانسته به تکنولوژی  لازم برای ری تریسینگ موبایل دست یابد و بخش جالب قضیه این است که امکان پورت کردن این تکنولوژی به پلتفرم‌ها و اکوسیستم‌های دیگر نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)