خانهاخبار
ردمی نوت 11 در لیست TENAA دیده شد

ردمی نوت 11 در لیست TENAA دیده شد

جدیدترین گوشی هوشمند ردمی از نمایشگر 6.6 اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۸/۵

تا به امروز، اکانت رسمی ردمی در شبکه اجتماعی وبیو (Webio) برخی از مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 را منتشر کرده است که بیشتر اخبار هم حول محور نسخه پرو سری است. به علاوه، جدا از اخبار منتشر شده توسط ردمی، منابع دیگری مانند گواهی TENAA نیز برخی از مشخصات نسخه معمولی سری ردمی نوت 11 را در اختیار کاربران گذاشته است.

بر اساس لیست TENAA، نسخه معمولی سری ردمی نوت 11 از نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که براساس لیست TENAA نمایشگر اولد خواهد بود. البته DCS اعلام کرده است که نمایشگر ردمی نوت 11 ال‌سی‌دی است و نمایشگر نسخه پرو اولد خواهد بود. همچنین DCS اعلام کرد که سنسور اثرانگشت ردمی نوت 11 در نمایشگر آن قرار نگرفته است و به بدنه آن منتقل شده است. متاسفانه گواهی TENAA تصاویر ردمی نوت 11 را منتشر نکرده است تا ادعاهای پیرامون سنسور اثرانگشت سنجیده شود. 

image

image

 

ردمی نوت 11 در مقابل دوربین 108 مگاپیکسلی نسخه پرو مجهز به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی است. به علاوه، قلب تپنده ردمی نوت 11 تراشه دیمنسیتی 810 است و از آن سو نسخه پرو سری نیز مجهز به تراشه دیمنسیتی 920 است. بر اساس لیست TENAA، ردمی نوت 11 در چهار مدل حافظه رم 4، 6، 8 و 12 گیگابایتی و چهار مدل حافظه داخلی 64، 128، 256و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد که دست کاربر را برای انتخاب نسخه مناسب باز می‌گذارد. همچنین برای افزایش حافظه داخلی نیز ردمی نوت 11 مجهز به درگاه کارت حافظه Micro-SD خواهد بود. شایان ذکر است که نکته مثبت ردمی نوت 11 وجود نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی در یک گوشی هوشمند میان‌رده است.

منبع تغذیه ردمی نوت 11 باتری 4900 میلی‌امپر ساعتی است که از شارژ 33 واتی در مقابل شارژ 120 واتی ردمی نوت 11 پرو پشتیبانی می‌کند. همچنین براساس لیست TENAA ردمی نوت 11 از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز بهره می‌برد. 

امروز ردمی نیز اطلاعات جدیدی در مورد سری ردمی نوت 11 منتشر کرد که در مورد اسپیکرهای استریو JBL این سری است. در این راستا، ردمی نوت 11 از اسپکرهای دوگانه استریو بهره می‌برد که به طوری قرار گرفته‌اند که اگر کاربر گوشی را در حالت اوفق نگه دارد، اسپیکرها توسط دست‌ها پوشانده نخواهد شد. به علاوه، سری ردمی نوت 11 از فناوری‌های دالبی اتمس، Hi-Res Audio و Hi-Res Audio بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری ردمی نوت 11 فردا به طور کامل رونمایی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)