خانهاخبار
سامسونگ بار دیگر صفحه‌های پشتیبانی از گلکسی اس 21 FE را به سایت خود آورد

سامسونگ بار دیگر صفحه‌های پشتیبانی از گلکسی اس 21 FE را به سایت خود آورد

به نظر می‌آید که داستان گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE، تمامی نداشته و حالا دوباره صفحه‌های پشتیبانی آن در سایت سامسونگ قرار گرفته‌اند.
۱۴۰۰/۸/۵

حماسه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE، همچنان ادامه دارد و صفحه پشتیبانی این گوشی‌ دوباره به سایت سامسونگ بازگشته‌ است. این شرکت در چند ماه گذشته نیز صفحه پشتیبانی از این محصولات را در سایت خود قرار داده بود، اما مدتی بعد دست به حذف آنها زد و بسیاری به این عقیده داشتند که این حرکت به معنای پایان کار این گوشی خواهد بود.

image

 

بازگشت صفحه پشتیبانی از گلکسی اس 21 FE به سایت سامسونگ، تقریبا معرفی آن در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) را تایید می‌کند و همین امر احتمالا بدین معناست که معرفی سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه انجام خواهد شد. به احتمال زیاد، سری تبلت‌های گلکسی اس 8 نیز در این تاریخ معرفی خواهند شد که شامل دو نسخه معمولی و الترا است.

این گوشی با شماره مدل G990E، در سایت سامسونگ آفریقا دیده شده و با توجه به استفاده از پردازنده اگزینوس 2100 در آن، احتمالا از مدل‌های جهانی این گوشی به حساب می‌آید. انتظار می‌رود که نسخه‌های مخصوص بازار آمریکا و چین، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده کنند؛ البته با وجود موقعیت پیچیده این گوشی، واقعا نمی‌شود به هیچ شایعه‌ای در مورد آن اعتماد کرد!

این گوشی از طراحی مشابه به سری گلکسی اس 21 استفاده کرده ولی رنگ و متر‌یال ماژول دوربین، با پنل پشتی یکسان است. با توجه به شایعات منتشر شده تا به حال، این گوشی نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را نیز به همراه دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)