خانهاخبار
ردمی نوت 11 دوربینی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

ردمی نوت 11 دوربینی 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

دو روز مانده به معرفی سری جدید گوشی‌های ردمی نوت 11 ، شرکت شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را رسما تایید کرد.
۱۴۰۰/۸/۵

شیائومی سری ردمی نوت 11 را  روز پنجشنبه در چین  به طور رسمی عرضه می‌کند. این خانواده از سه گوشی ردمی نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس تشکیل شده است.  امروز یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی در مورد این سری جدید فاش شده است.  شیائومی رسما اعلام کرد که نوت ۱۱ پرو پلاس، مانند سری قبلی ردمی نوت 10 پرو و پرو مکس دارای دوربین 108 مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ 2.1 میکرومتر خواهد بود.

البته که مطرح کردن اندازه پیکسل تنها یک بحث بازاریابی است و در واقعیت، پیکسل‌ها 0.7 میکرومتر هستند، اما به لطف فناوری، آن‌ها در یک پیکسل 2.1 میکرومتر گروه بندی می شوند تا نور بیشتری دریافت کنند و همچنین نور بیشتر و تصویر بهتر در سناریوهای خاص ارائه کنند. در پنل پشتی این گوشی سه دوربین تعبیه شده که به غیر از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، مشخصات دو دوربین دیگر هنوز اعلام نشده است. اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را داریم.

image

رزولوشن پیش‌فرض عکس‌های 108 مگاپیکسلی 4:3 خواهد بود زیرا وضوح تصویر 12000 در 9000 خواهد بود. شیائومی احتمالاً همان سنسور HM2 سامسونگ را که در نسل‌های قبلی گوشی‌های ردمی نوت بود دوباره استفاده خواهد کرد، زیرا پلتفرم فعلی HM3 سامسونگ کمی با مشخصاتی که این برند وعده داده است متفاوت است.  همان‌طور که گفتیم فقط دو روز دیگر این گوشی‌ها معرفی می‌شوند و باید ببینیم با چه قیمتی به دست کاربران می‌رسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)