خانهاخبار
عکس‌های رسمی گوشی آنر X30i منتشر شدند

عکس‌های رسمی گوشی آنر X30i منتشر شدند

دو روز مانده به معرفی رسمی دو گوشی جدید آنر یعنی X30i و X30 Max عکس‌های رسمی آن‌ها منتشر شد.
۱۴۰۰/۸/۵

آنر امروز در رویدادی در چین، گوشی هوشمند جدیدش یعنی Play5 Youth را معرفی کرد و تنها یک روز دیگر تا معرفی دو گوشی جدید دیگر این شرکت باقی است. این شرکت قول داده است که سری X30 خود را در روز پنجشنبه 28 اکتبر به طور رسمی معرفی کند و X30i و X30 Max از این خانواده قرار است روی صحنه بروند.

مشخصات این گوشی‌ها را چند روز پیش در جی اس ام با هم بررسی کردیم و حالا آنر عکس‌های بیشتری را در صفحه خود منتشر کرده که کاملا تأیید می‌کند که X30i یک دستگاه سبک وزن خواهد بود. گوشی آنر X30 مکس هم قرار است جا پای آنر X10 مکس بگذارد.

آنر در این پوسترها از شعار «سبک مثل باد، شناور در آسمان» استفاده کرده که مشخصا به سبک‌وزن بودن این گوشی و ضخامت کم آن اشاره می‌کند. در همین پوسترها هم باریک بودن این گوشی مشخص است. گزارش‌ها نیز نشان می‌دهند که این دستگاه ۷٫۴۵ میلی متر ضخامت و ۱۷۴ گرم وزن دارد. X30i  دارای یک پنل LCD با اندازه ۶٫۷ اینچی است که رزولوشن Full HD+ یا همان ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل را ارائه می‌دهد و در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، رز گلد و مشکی در دسترس خواهد بود.

image

 

گوشی آنر X30 مکس نیز با صفحه نمایش بزرگ ۷٫۰۹ اینچی و رزولوشن FullHD+ همراه است که در بالای آن یک ناچ یا بریدگی قطره‌ای برای دوربین حضور دارد. عمر باتری طولانی این گوشی هم از ویژگی‌های شاخص آن است چون از باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری همراه با فست شارژ ۲۲.۵ وات بهره‌مند خواهد بود. در بخش پایینی این گوشی نیز شاهد پورت USB-C، خروجی بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستیم. می‌توانیم دکمه تنظیم صدا را به همراه یک کلید پاور/اسکنر اثر انگشت وضوح در سمت راست ببینیم. از دیگر مشخصات X30 Max به ضخامت ۸.۳ میلی‌متری دستگاه و وزن ۲۲۷ گرمی آن می‌توان اشاره کرد. آنر این گوشی را هم در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد کرد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)