خانهاخبار
ساعت هوشمند موتو واچ 100 موتورلا با ظاهری نفیس اما قیمتی مقرون به صرفه همراه خواهد بود

ساعت هوشمند موتو واچ 100 موتورلا با ظاهری نفیس اما قیمتی مقرون به صرفه همراه خواهد بود

موتورولا ساعت هوشمند جدیدش را که موتو واچ 100 نام دارد با ظاهری نفیس اما به قیمتی مقرون به صرفه برای علاقه مندان عرضه می‌کند.
۱۴۰۰/۸/۳

بهمن ماه سال گذشته بود که موتورولا و سرویس eBuyNow آغاز همکاری خودشان را رسما اعلام کرده بودند. این دو شرکت از ابتدا هم قرار بود در حوزه تولید ساعت‌های هوشمند همکاری داشته باشند و حتی نقشه راهی برای این منظور منتشر کرده بودند. حالا در یک بیانیه خبری، اطلاعات و جزئیات بیشتری از برنامه‌های این دو شرکت می‌بینیم که قرار است موتو واچ 100 نام بگیرد.

image

موتورلا تایید کرد که این ساعت هوشمند در ماه جاری، قرار است به تولید انبوه برسد. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، این ساعت با قیمتی مقرون به صرفه اما ظاهری نفیس ساخته می‌شود. چندین اسلاید در بیانیه خبری موتورولا هستند که نماهایی از این ساعت هوشمند را به ما نشان می‌دهند. جالب‌تر اینکه این ساعت به عنوان ساعت هوشمند موتو جی نام برده شده بود. البته هنوز تایید نشده که این ساعت با پلتفرم WearOS گوگل همراه است یا خیر.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت‌های هوشمند واچ 100S و واچ 200 در سال آینده میلادی و در سه ماهه ابتدایی 2022 معرفی شوند. اما در هر صورت این محصولات قرار است در رده‌بندی ساعت‌های هوشمند میان‌رده قرار بگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)