خانهاخبار
کلاب هاوس به زودی اجازه پین کردن لینک خواهد داد

کلاب هاوس به زودی اجازه پین کردن لینک خواهد داد

ویژگی جدیدی که به کلاب هاوس اضافه می‌شود، امکان پین کردن لینک‌های خروجی در بالای هر اتاق گفت‌وگو است که مدیران هر گروه آن را کنترل می‌کنند.
۱۴۰۰/۸/۳

کلاب هاوس که این روزها کمی از تب و تاب آن خوابیده و کمتر به آن توجه می‌شود، به زودی یک قابلیت جدید خواهد داشت و آن این است که می‌توان لینک‌های خروجی به اتاق‌های این شبکه اجتماعی پین کرد. این خبر را Paul Davison، مدیرعامل کلاب هاوس و همچنین Maya Watson، مدیر بخش بازاریابی جهانی این شبکه اجتماعی در رویدادی که وب‌سایت ورج برگزار کرده بود اعلام کردند. با این ویژگی، گردانندگان هر روم می‌توانند با پین کردن هر لینکی که می‌خواهند، کاربران را به سمت لینک ارجاع دهند. 

image

 

البته این ویژگی برای این است که برای مثال افراد یک روم را به یک پادکست یا یک مقاله ارجاع داد و محدودیت‌هایی در لینک‌هایی که قرار داده می‌شوند، وجود خواهد داشت. تنها کسانی که می‌توانند این لینک‌ها را اضافه یا تغییر دهند هم مدیران هر اتاق هستند و تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها یا موارد این چنینی، محدودیتی در این زمینه ایجاد نمی‌کنند.

این ویژگی از پسفردا برای کاربران کلاب هاوس در اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

یک مورد دیگر که Davison به آن اشاره کرده، این است که اگر کسی لینک پرداخت برای حمایت شدن در بالای روم بگذارد، کارمزد یا سودی به کلاب هاوس تعلق نمی‌گیرد که این یعنی مشکلی برای قرار دادن لینک‌های پرداخت و حمایت مالی شدن توسط افراد روم، وجود ندارد. البته در ماه‌های آتی، قرار است اخبار بیشتری بشنویم از اینکه برنامه درآمدزایی رسمی از کلاب هاوس به چه شکل خواهد بود که قطعا آن زمان، کلاب هاوس هم سهمی از میزان درآمدزایی کاربرانش خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)