خانهاخبار
اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو ماه بعد معرفی خواهد شد

اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو ماه بعد معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد اوپو نیز قصد دارد به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تاشو وارد شود.
۱۴۰۰/۸/۲

بر اساس اخبار و شایعاتی که قبلا منتشر شده‌اند، اوپو در حال کار روی اولین گوشی هوشمند تاشو خود است که به احتمال زیاد تا اخر امسال عرضه خواهد شد. به علاوه، ابتدا قرار بود این گوشی هوشمند در نیمه اول سال میلادی 2021 معرفی شود، اما حالا به نظر می‌رسد اوپو جدیدترین محصول خود را تا قبل از پایان سال میلادی جاری رونمایی می‌کند.

بر اساس جدیدترین اخباری که از چین به گوش می‌رسد، گوشی تاشو اوپو در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند از نمایشگر 8 اینچی داخلی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری LTPO بهره خواهد برد که به احتمال زیاد توسط سامسونگ توسعه و ساخته خواهد شد. به علاوه، قلب تپنده گوشی تاشو اوپو تراشه اسنپدراگون 888 است که در نوع خود عجیب است که چرا که جانشین تراشه اسنپدراگون 888 تا ماه دسامبر معرفی خواهد شد و حتی چند گوشی هوشمند نیز قرار است با تراشه نسل بعدی اسنپدراگون تا قبل از پایان سال میلادی جاری عرضه شوند. در این راستا، عرضه گوشی تاشو اوپو با تراشه اسنپدراگون 888 چندان اقدام مثبتی نخواهد بود. 

image

 

البته شایان ذکر است که براساس شایعات منتشر شده، گوشی هوشمند تاشو اوپو ارزان نخواهد بود و از نظر مشخصات فنی نیز به مانند سایر گوشی‌های تاشو خواهد بود. به علاوه، هنوز خبری درباره نحوه عرضه این گوشی هوشمند منتشر نشده است و حتی هنوز مشخص نیست ایا این گوشی هوشمند اختصاصی بازار چین خواهد بود و یا برای بازارهای جهانی نیز روانه می‌شود. اما به احتمال زیاد، جدیدترین محصول اوپو تنها برای بازار چنی خواهد بود. 

image

 

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی هوشمند تاشو اوپو می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت کنار بدنه اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)