خانهاخبار
گوشی‌های آنر X30 مکس و X30i در روز ۶ آبان معرفی می‌شوند

گوشی‌های آنر X30 مکس و X30i در روز ۶ آبان معرفی می‌شوند

شرکت آنر قرار است هفته پر صدایی را در پیش رو داشته باشد و منتظر معرفی سه گوشی جدید توسط این برند در روز‌های آتی هستیم.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت آنر قرار است تا در روز دوشنبه، از گوشی پلی 5 وایتلیتی رونمایی کرده و حدود چهار روز پس از آن، قرار است شاهد رونمایی از دو گوشی جدید توسط این شرکت باشیم که آنر X30 مکس و X30i نام دارند. این شرکت با انتشار تیزری در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو، تاریخ عرضه این محصولات را معادل ۲۸ اکتبر (۶ آبان) اعلام کرده و طراحی قاب پشتی آنها را نیز نمایش داده است.

image

 

پیش از این شاهد لو رفتن مشخصات گوشی آنر X30i بودیم؛ این گوشی از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 810 بهره برده و نمایشگر ۶.۷ اینچی آن، از نوع LCD و با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. باتری آن نیز ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر را دارد و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همانطور که از مشخصات این گوشی پیداست، به نظر می‌رسد که یک میان رده معمولی بوده و نکته خاص و قابل توجهی درباره آن وجود ندارد.

در سوی دیگر، گوشی آنر X30 ‌مکس در نگاه اول دقیقا مشابه آنر X10 مکس بوده و معلوم نیست که آیا آنر واقعا قصد دارد یک گوشی را برای بار دوم معرفی کند یا خیر! البته مشخصات سخت افزاری این گوشی کمی تغییر کرده و گفته می‌شود که نمایشگر ۷.۰۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 و حافظه داخلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت را به همراه دارد.

image

 

این محصولات جدید آنر دقیقا قبل از حراج سینگلز دی در کشور چین، روانه بازار خواهند شد که یکی از بزرگترین حراجی‌های این کشور بوده و در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برگزار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)