خانهاخبار
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 در رندر‌هایی دیده شد

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 در رندر‌هایی دیده شد

به تازگی عکس‌هایی رندر شده از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 منتشر شده‌اند که طراحی نسخه ۱۱ اینچی این تبلت را به ما نمایش می‌دهند.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت سامسونگ در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 7 خود، سه تبلت را روانه بازار کرد و به گفته شایعات، قرار است در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه سه جانشین برای آنها باشیم. گفته می‌شود که مشخصات سخت افزاری این تبلت‌ها، نسبت به نسل قبل قدرتمندتر شده‌اند و رده بالاترین مدل در این سری که تب اس 8 الترا نام خواهد داشت، دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی از نوع امولد است.

 

در امروز، نخستین عکس‌های رندر شده از نسخه ۱۱ اینچی این محصول توسط افشاگران نامداری چون OnLeaks و Zouton US لو رفته است. ظاهر گلکسی تب اس 8، شباهت زیادی به نسل پیشین خود داشته و دارای حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر LCD ۱۱ اینچی و ۱۲۰ هرتزی خود است. پشت تبلت نیز به گلکسی تب اس 7 شباهت داشته و حتی نوار مغناطیسی جایگاه قلم اس پن نیز بر پشت آن به چشم می‌خورد. دوربین این تبلت از نوع دوگانه بوده و همانند نسل قبلی، دارای رزولوشن‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

حسگر اثر انگشت این تبلت نیز از نوع فیزیکی بوده و روی دکمه پاور قرار گرفته است. اصلی‌ترین تغییر در این تبلت، قرار است در زمینه چیپست بوده و گفته می‌شود که گلکسی تب اس 8 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 یا 899 استفاده خواهد کرد.

 

سامسونگ احتمالا در رویدادی که در ماه ژانویه یا فوریه سال ۲۰۲۲ جهت معرفی سری گلکسی اس 22 برگزار خواهد کرد؛ از این سری تبلت‌های خود نیز رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که نسخه پایه ۱۱ اینچی در این سری از تبلت‌ها، با قیمت ۸۴۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)