خانهاخبار
قیمت جهانی تبلت ریلمی پد مشخص شد

قیمت جهانی تبلت ریلمی پد مشخص شد

به تازگی قیمت جهانی تبلت مقرون به صرفه ریلمی پد که پیش از این تنها در کشور هند قابل تهیه بود، منتشر شده و به نظر می‌رسد که می‌توانیم به زودی منتظر عرضه جهانی آن باشیم.
۱۴۰۰/۸/۱

شرکت ریلمی در ماه سپتامبر از نخستین تبلت خود که یک گزینه مقرون به صرفه بوده و ریلمی پد نام دارد، رونمایی کرد. این تبلت در حال حاضر تنها در کشور هند به فروش می‌رسد اما با توجه به لو رفتن قیمت آن در بازار اروپا، به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه جهانی آن در هفته‌های آتی باشیم.

image

 

بگذارید به سراغ قیمت این تبلت برویم. تبلت ریلمی پد در کشور هند، به قیمت ۱۳٫۹۹۹ روپیه به فروش می‌رسد که حدودا معادل ۱۶۰ یورو است. اما مانند همیشه، عرضه جهانی این محصولات معمولا افزایش قیمت آنها را نیز به همراه دارد و به نظر می‌رسد که اوضاع برای این تبلت نیز همین‌ گونه است.

با توجه به قیمتی که از یک فروشگاه اینترنتی اروپایی لو رفته است؛ نسخه با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی تبلت ریلمی پد، قیمت ۲۳۹ یورویی داشته و اگر بخواهید نسخه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را تهیه کنید؛ قیمت آن در اروپا معادل ۲۵۹ یورو خواهد بود.

image

 

در نهایت، شاهد رده بالاترین مدل ریلمی پد هستیم که رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی داشته و پیش از این نیز در بازار هند دیده نمی‌شد. این مدل به قیمت ۲۸۹ یورو به فروش خواهد رسید. درباره قیمت جهانی تبلت ریلمی پد چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه این محصول در بازار کشورمان، به خرید آن فکر خواهید کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)