خانهاخبار
ردمی از دو تلویزیون هوشمند با پنل‌های ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد

ردمی از دو تلویزیون هوشمند با پنل‌های ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد

برند ردمی که از زیر مجموعه‌های شیائومی به حساب می‌آید، به تازگی از دو تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرده که دارای پنل‌های ۱۲۰ هرتز هستند و به گفته این برند، کاربرد اصلی آنها برای گیمینگ است.
۱۴۰۰/۸/۱

برند ردمی در امروز از دو تلویزیون هوشمند جدید خود در سری Smart TV X 2022 رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها که ۵۵ و ۶۵ اینچی هستند، پنل‌های ۱۲۰ هرتزی را به همراه داشته و ویژگی‌های مخصوص برای بازی و مشاهده مسابقات ورزشی را نیز به همراه دارند. تیم ایکس باکس در کشور چین نیز استفاده از این تلویزیون‌ها را توصیه می‌کند.

 

این تلویزیون‌ها دارای پورت‌های HDMI 2.1 بوده و از نرخ نوسازی متغیر یا همان VRR نیز پشتیبانی می‌کنند. حالت Low Latency نیز که تاخیر در نمایش دادن تصاویر را کاهش داده و به درد گیمر‌ها می‌خورد؛ در این تلویزیون وجود داشته که پس از فعالسازی، این تاخیر را به تنها ۴ میلی ثانیه می‌رساند. در صورتی که در حال مشاهده ویدیو یا پخش زنده تلویزیون باشید؛ امکان تبدیل اتوماتیک محتوای مشاهده شده به محتوای ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز در این تلویزیون دیده می‌شود.

 

این نمایشگر‌ها که رزولوشن 4K را دارند؛ از HDR و دالبی ویژن نیز پشتیبانی کرده و ۹۴ درصد دامنه رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهند. این تلویزیون‌ها دارای رابط کاربری MIUI for TV 3.0 و سیستم عامل اندروید تی وی هستند. از لحاظ سخت افزاری، تلویزیون‌های هوشمند جدید ردمی دارای پردازنده چهار هسته‌ای، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

 

این تلویزیون‌ها دارای دو اسپیکر ۱۲.۵ واتی با پشتیبانی از دالبی اتموس هستند و دو میکروفون نیز روی آنها قرار گرفته تا بتوانید از فرامین صوتی برای کنترلشان استفاده کنید. بدنه و پایه این تلویزیون‌ها نیز از نوع تمام فلزی است. فروش تلویزیون‌های هوشمند ردمی Smart TV X 2022 از روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در کشور چین آغاز شده و امکان پرداخت چند صد یوآن نیز برای پیش پرداخت آنها وجود دارد.

image

 

مدل ۵۵ اینچی قیمت ۲۷۰۰ یوآن را خواهد داشت که معادل حدودا ۴۲۰ دلار یا ۳۶۵ یورو است. در سوی دیگر، مدل ۶۵ اینچی قیمت ۳۵۰۰ یوآنی داشته که حدودا معادل ۵۵۰ دلار یا ۴۷۰ یورو خواهد بود. درباره تلویزیون‌های جدید ردمی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)