خانهاخبار
ویوو از میان‌رده‌های T1 و T1x با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ویوو از میان‌رده‌های T1 و T1x با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت ویوو در امروز از چند گوشی‌ هوشمند رونمایی کرده که شامل گوشی iQOO Z5x و میان‌رده‌های T1 و T1x می‌شوند که در این مطلب، نگاهی به مشخصات اصلی این دو گوشی میان رده خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۷/۲۹

در ساعاتی پیش شاهد معرفی گوشی iQOO Z5x از سوی شرکت ویوو بودیم و حالا نیز این شرکت از دو میان رده T1 و T1x رونمایی کرده که دارای چیپست‌های ۶ نانومتری، باتری‌های با ظرفیت بالا و سرعت شارژ چشمگیری هستند.

 

ویوو T1 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده کرده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد؛ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آن از نوع LCD بوده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حساسیت به لمس ۲۴۰ هرتز را به همراه دارد. این نمایشگر از نوع حفره دار یا پانچ هول است. در پشت گوشی شاهد دوربین سه‌گانه آن هستیم که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

در سوی دیگر، گوشی ویوو T1x کمی ارزان‌تر بوده و با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 روانه بازار می‌شود. این گوشی نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد اما فاقد دوربین التراواید بوده و تنها دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است که دوربین اصلی را همراهی می‌کند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن نیز در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.

 

نمایشگر این گوشی ۶.۵۸ اینچی بوده و از نوع LCD است، اما همچنان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد؛ ولی نرخ حساسیت به لمس آن نسبت به T1 کاهش یافته و حالا روی ۱۸۰ هرتز است. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد و سرعت شارژ آن نیز همانند گوشی T1، ۴۴ وات است که باتری گوشی را تنها در ۳۸ دقیقه از حالت خالی به ۷۰ درصد شارژ می‌رساند.

هر دوی این گوشی‌ها از قابلیت رم مجازی یا داینمیک رم پشتیبانی کرده که بخشی از حافظه داخلی گوشی را اشغال کرده و از آن به عنوان حافظه رم استفاده می‌کند. این گوشی‌ها با استفاده از این قابلیت می‌توانند میزان رم خود را به ۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

گوشی ویوو T1 در سه نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به قیمت ۲۱۹۹ یوآن (حدود ۳۴۵ دلار) به فروش می‌رسد؛ نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، قیمت ۲۳۹۹ یوآنی (حدود ۳۷۵ دلار) داشته و در نهایت، نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمت ۲۵۹۹ یوآن (حدود ۴۰۵ دلار) را دارد. این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

image

 

قیمت نسخه پایه گوشی T1x نیز از ۱۵۹۹ یوآن (حدود ۲۵۰ دلار) آغاز شده و این گوشی نیز در سه نسخه روانه بازار می‌شود. این نسخه‌های شامل مدلی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شوند.

پیش فروش این محصولات از حالا روی وبسایت ویوو آغاز شده و برخی فروشگاه‌های اینترنتی چینی مانند JD و Suning نیز آن را ارائه می‌دهند. درباره گوشی‌های جدید ویوو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)