خانهاخبار
سامسونگ از نسخه «میزون کیتسونه» گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه «میزون کیتسونه» گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ معمولا با همکاری با برند‌های فشن بیگانه نیست و این بار نیز در رویداد خود، از نسخه مخصوص ساعت هوشمند و ایرفون بی‌سیم خود با برند فشن و کمپانی ضبط موسیقی «میزون کیتسونه» رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۹

بخش دوم رویداد آنپکد سامسونگ نیز ساعاتی پیش برگزار شد که در آن، شاهد معرفی نسخه Bespoke گوشی‌ گلکسی زد فلیپ 3 و سری گلکسی واچ 4 بودیم؛ اما کار در اینجا به پایان نرسیده و سامسونگ خبر از همکاری خود با برند فشن و کمپانی ضبط موسیقی فرانسوی / ژاپنی «میزون کیتسونه» جهت عرضه نسخه ویژه‌ای از گلکسی واچ 4 و گلکسی بادز 2 داد.

نسخه کیتسونه ادیشن گلکشی واچ 4، تنها در مدل ۴۰ میلی متری روانه بازار شده و لوگوی روباه معروف این برند، در بخش پایینی بند بژ رنگ آن به چشم می‌خورد؛ بند دیگری نیز درون جعبه آن قرار گرفته که رنگ خاکستری داشته و نام این برند با رنگ سفید بر روی آن نوشته شده است. ظاهر نرم افزار این ساعت نیز کمی متفاوت بوده و دارای واچ فیس‌های اختصاصی طراحی شده توسط این برند است.

image

 

مشخصات سخت افزاری و رابط کاربری One UI Watch 3 که بر روی سیستم عامل Wear OS گوگل قرار گرفته، تفاوتی با نسخه اصلی این ساعت ندارند و همانطور که انتظار می‌رفت، این نسخه همانند نسخه‌های «تام براون» تنها ظاهری متفاوت و فشن محور را به همراه دارد.

 

سامسونگ همچنین اعلام کرد که قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را به وسیله یک آپدیت نرم افزاری به سری گلکسی واچ 4 اضافه کند که در امروز منتشر خواهد شد. این تغییرات و ویژگی‌ها شامل بهبود عملکرد سنسور زمین خوردن (ساعت در صورتی که کاربر به زمین بیفتد، متوجه این امر شده و پیشنهاد تماس با اورژانس را می‌دهد)، واچ فیس‌های بیشتر، انیمیشن‌های جدید رابط کاربری، بهبود کنترل‌های جسچری و البته امکان شخصی سازی بیشتر به وسیله نسخه Bespoke می‌شوند.

نسخه «میزون کیتسونه» ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 نیز در همان رنگ بژ کم‌رنگ گلکسی واچ 4 روانه بازار شده و روی هر یک از گوشی‌ها، نیمی از طرح یک روباه کوچک نیز به چشم می‌خورد. یک قاب چرمی خاکستری رنگ نیز با لوگوی یک روباه بر روی آن، برای محافظت از کیس محصول در جعبه آن قرار گرفته است. این نسخه از نظر سخت افزاری تفاوتی با گلکسی بادز 2 معمولی نداشته و تغییرات اعمال شده در آن، تنها ظاهری هستند.

image

 

نسخه «میزون کیتسونه» گلکسی بادز 2 با قیمت ۲۴۹ دلار روانه بازار شده و گلکسی واچ 4 «میزون کیتسونه» نیز ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این نسخه‌ها از امروز قابل دسترس بوده ولی در تعداد و بازارهای محدودی به فروش می‌رسند.

image

 

در جعبه این محصولات یک کارت NFC نیز قرار دارد که با نزدیک کردن آن به گوشی سامسونگ گلکسی خود، می‌توانید یک تم اختصاصی «میزون کیتسونه» را نیز نصب کنید. سامسونگ و «کیتسونه» همچنین یک پلی لیست مشترک موسیقی تهیه کرده‌اند که در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)