خانهاخبار
سامسونگ از نسخه Bespoke گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه Bespoke گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 رونمایی کرد

در جریان مراسم آنپکد 2 سامسونگ، این غول فناوری از طراحی جدید و رنگارنگ زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 پرده‌برداری کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۹

امروز سامسونگ دومین مراسم آنپکد خود را برگزار کرد و در طی آن از نسخه جدید گلکسی زد فلیپ 3 به نام Bespoke رونمایی کرد. به علاوه، رنگ‌بندی‌های مخصوص نسخه Bespoke برای سری گلکسی واچ 4 نیز عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که گلکسی زد فلیپ 3 نسخه Bespoke از نظر مشخصات فنی هیچ تفاوتی با نسخه معمولی گلکسی زد فلیپ 3 ندارد و تنها رنگ‌بندی آن متفاوت است. سامسونگ در زمان معرفی گلکسی زد فولد 2 نیز این گوشی هوشمند را با نسخه Bespoke عرضه کرد و این برای بار دوم است که سامسونگ این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 

image

 

استدیو Bespoke با همکاری سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگ پنل دوتکه پشتی و فرم زد فلیپ 3 را انتخاب و به سلیقه خود شخصی‌سازی کند. البته در حال حاضر برای فرم زد فلیپ 3 تنها دو رنگ نقره‌ای و مشکی و برای پنل پشتی نیز رنگ‌های آبی، صورتی، زرد، سفید و مشکی موجود است. بخش دوربین زد فلیپ 3 البته تنها با رنگ مشکی نسخه معمولی این گوشی هوشمند عرضه می‌شود و رنگ آن قابل تغییر نیست.

در مجموع، کاربران می‌توانند 49 ترکیب رنگی برای زد فلیپ 3 خود انتخاب کنند. به علاوه، این امکان برای کاربران وجود دارد تا هر زمان که تمایل دارند با پرداخت هزینه‌ای رنگ پنل‌های پشتی را تغییر دهند. این نوآوری سامسونگ برای عرضه زد فلیپ 3 در رنگ‌های دلخواه کاربران قطعا می‌تواند به فروش بیشتر این گوشی هوشمند کمک بکند. 

در حال حاضر، نسخه Bespoke زد فلیپ 3 در بازارهای محدود آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا، فرانسه و کره جنوبی عرضه خواهد شد. البته سامسونگ قصد دارد در آینده نسخه Bespoke را در بازارهای بیشتری عرضه کند.

در کنار گلکسی زد فلیپ 3، سری گلکسی واچ 4 نیز نسخه Bespoke را دریافت می‌کند و این نسخه برای هر دو مدل و دو سایز سری گلکسی واچ 4 نیز عرضه خواهد شد. کاربران تنها باید بندهای سازگار با رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. خبر خوب این است که نسخه Bespoke سری گلکسی واچ 4 از نظر قیمتی تفاوتی با نسخه‌های معمولی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک ندارد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه Bespoke گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت 1100 دلار تنها در نسخه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد که تنها 50 دلار گران‌تر از نسخه معمولی گلکسی زد فلیپ 3 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. همچنین سامسونگ وعده داده است که در صورت خرید نسخه Bespoke زد فلیپ 3، کاربران از خدمات یکساله این شرکت بهره خواهند برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)