خانهاخبار
گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 در تاریخ 6 آبان رونمایی می‌شوند

گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 در تاریخ 6 آبان رونمایی می‌شوند

​برند زیرمجموعه شیائومی ردمی ، امروز اعلام کرد که سری نوت 11 را در 28 اکتبر (ششم آبان ماه) در چین رونمایی می کند.
۱۴۰۰/۷/۲۸

برند ردمی امروز به صورت رسمی چندین پوستر را در حساب کاربری خود در سایت Weibo به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد سری نوت 11 در بخش جلویی دارای یک دوربین حفره ای در وسط صفحه نمایش و سه لنز دوربین در پشت دستگاه قرار گرفته است. این گوشی هوشمند دارای دکمه‌های تنظیم صدا در لبه سمت راست دستگاه است و خوشبختانه شاهد جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در این دستگاه هستیم که در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته است. همچنین بنظر می‌رسد ردمی از یک سنسور مادون قرمز و یک بلندگوی تنظیم شده توسط جی بی ال استفاده کرده است.

ردمی امروز به صورت رسمی تایید کرد که در پنجشنبه هفته آینده از سری نوت 11 پرده برداری خواهد کرد اما کمکان امکان دارد محصولات دیگری نیز در رویدادی پیش روی ردمی معرفی شوند. هنوز به صورت رسمی ردمی تایید نکرده است که نوت 11 شامل چند گوشی هوشمند می‌شود و یا خیر ، اما شایعات ادعا می‌کنند که همچون نسل‌های گذشته سری نوت ردمی باید شاهد دو گوشی هوشمند از سری نوت 11 باشیم.

image

طبق شایعات منتشر شده یپرامون سری نوت 11 بنظر می‌رسد مدل پرو این سری از پردازنده Dimensity 920 SoC ، صفحه نمایش اولد با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 67 تا 120 وات برخوردار خواهد بود.

همچنین بر اساس شایعات متعدد، دور از انتظار نیست که در مدل معمولی این گوشی نیز شاهد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ 33 وات باشیم. مدل معمولی این دستگاه از یک صفحه نمایش LCD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز هرتز برخوردار است و از یک پردازنده Dimensity 810 با دو گزینه حافظه رم 6 و یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، نسخه پرو این سری نیز با مدلی به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)