خانهاخبار
گوگل از نسل جدید شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد

گوگل از نسل جدید شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد

شرکت گوگل در مراسم امشب خود که مربوط به معرفی سری پیکسل 6 است؛ از نسل جدید شارژر بی‌سیم خود که پیکسل استند نام داشته و از شارژ بی‌سیم ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کند، رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۷

شرکت گوگل در مراسم امشب خود، از نسل دوم شارژر بی‌سیم پیکسل استند رونمایی کرد. سرعت شارژ در این شارژر جدید، افزایش یافته و برای گوشی‌های پیکسل که از آن پشتیبانی می‌کنند؛ به ۲۳ وات می‌رسد. به گفته گوگل، این شارژر برای گوشی‌های دیگری که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند نیز با سرعت ۱۵ وات کار خواهد کرد.

image

 

نسل جدید پیکسل استند برای خنک ماندن در هنگام شارژ بی‌سیم با سرعت بالا، از یک فن درونی استفاده کرده به گفته گوگل، شنیدن صدای آن تقریبا غیر ممکن است. با توجه به شارژر‌های بی‌سیم اخیر وان پلاس که همین ویژگی را دارند، این ادعا از سوی گوگل چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد؛ البته باید تا عرضه این محصولات و تجربه کار با آنها برای قضاوت صبر کنیم.

image

 

همانند نسل پیشین، نسل دوم پیکسل استند نیز برای نگه داشتن گوشی در حالت عمودی طراحی شده تا در هنگام شارژ، همچنان بتوانید اعلان‌های خود را دیده یا به پیام‌ها پاسخ دهید. نسل جدید شارژر بی‌سیم پیکسل استند، قیمت ۷۹ دلاری دارد ولی هنوز از زمان عرضه آن چیزی نمی‌دانیم؛ امکان پیش سفارش آن نیز فعلا وجود نداشته و به گفته گوگل، این محصول به زودی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)