خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو احتمالا در روز ۱۰ آبان معرفی خواهد شد

ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو احتمالا در روز ۱۰ آبان معرفی خواهد شد

با معرفی نسل سوم ایرپادز در شب گذشته توسط اپل، به نظر می‌رسد که شرکت بیتس نیز که از زیر مجموعه‌های اپل به حساب می‌آید؛ قصد داشته تا نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود را معرفی کند.
۱۴۰۰/۷/۲۷

در شب گذشته، شرکت اپل در رویداد خود از محصولات جدیدی رونمایی کرد که یکی از آنها، نسل سوم ایرپادز بود. حالا نیز گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو نیز در راه بوده و کار هنوز برای این غول تکنولوژی واقع در کوپرتینو به پایان نرسیده است.

image

 

این گزارش که توسط خبرگزاری 9to5Mac منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که بیتس فیت پرو شباهت زیادی به بیتس استودیو بادز دارند که چند ماه گذشته روانه بازار شده بود. بیتس فیت پرو دارای قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط بوده و از چیپست H1 اپل جهت اتصال سریع به محصولات این شرکت و پشتیبانی از قابلیت Hey Siri، استفاده می‌کند.

این ایرفون بی‌سیم در گوشی‌های اندرویدی نیز از اتصال سریع، نمایش ظرفیت باتری و شخصی سازی دکمه‌ها توسط اپلیکیشن بیتس پشتیبانی می‌کند. بنا به گفته این گزارش، بیتس فیت پرو به همراه بلوتوث Class 1 روانه بازار شده و برای حذف صدای محیط، در کنار میکروفون‌های خود از یک سنسور شتاب سنج نیز استفاده می‌کند.

 

با وجودی که هنوز چیزی درباره ظرفیت باتری این ایرفون بی‌سیم نمی‌دانیم؛ گفته می‌شود که بیتس فیت پرو با روشن بودن حالت نویز کنسلینگ، حدود شش ساعت دوام آورده که در صورت خاموش کردن این حالت و استفاده از Adaptive EQ، این زمان به هفت ساعت خواهد رسید. با استفاده از کیس این محصول برای شارژ آن، عمر باتری بیتس فیت پرو به ۲۷ تا ۳۰ ساعت خواهد رسید.

ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و سفید روانه بازار شده و گفته می‌شود که تاریخ عرضه آن، حدودا چند روز پس از معرفی آن در روز ۱ نوامبر (۱۰ آبان) خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)