خانهاخبار
تاریخ تولید انبوه ماشین‌های هوشمند شیائومی مشخص شد

تاریخ تولید انبوه ماشین‌های هوشمند شیائومی مشخص شد

مدیر عامل شیائومی بعد از حدس و گمان‌های متعدد، تاریخ به تولید انبوه رسیدن اولین خودروی شیائومی که یک خودرو الکتریکی است را نیمه اول سال 2024 اعلام کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۸

شیائومی در جدیدترین نشست سالانه‌ با سرمایه‌گذاران شرکت و بعد از خرید یک شرکت زیر مجموعه فعال در زمینه تولید اتومبیل‌های الکتریکی در ماه مارس گذشته، اعلام کرد اولین خودرو این شرکت که یک خودرو الکتریکی خواهد بود، در نیمه اول سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه می‌رسد. این خبر ابتدا توسط رسانه های محلی منتشر و اندکی بعد از سوی شیائومی تایید شد.

image

شیائومی بخش خودروسازی خود را در ماه اوت میلادی تکمیل کرد و قصد دارد تا در ده سال آینده، 10 میلیارد دلار در آن سرمایه گذاری کند. این شرکت همچنین شرکت فناوری‌های خودران دیپ موشن DeepMotion)) را خریداری کرده است و در حال حاضر به سرعت به‌ دنبال استخدام افراد متخصص در حوزه‌های مختلف خودروسازی است.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد این خودرو را به تنهایی در کارخانجات خود تولید کند یا این کار را به همراه سایر برندهای معروف خودروسازی انجام دهد. البته گزینه دوم با توجه به موانع بالای پیدا کردن افراد زبده در مشاغل تولید خودرو محتمل‌تر است. ارزش سهام شیائومی در یک روز ۵٫۴ درصد افزایش یافته است و از ۱۲ می ۲۰۲۱، این بزرگ‌ترین افزایش در ارزش سهام این شرکت محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

fhfh

۱۴۰۰/۷/۲۹
درود بر شیاءومی بزرگ حداقل خودرو ارزان تولید کند بلکه از دست دو خودرو ساز داخلی گربه نره و روباه مکار نجات یافتیم