خانهاخبار
اپل اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مینی را در سه رنگ جدید عرضه خواهد کرد

اپل اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مینی را در سه رنگ جدید عرضه خواهد کرد

اسپیکر‌های هوشمند در این روز‌ها طرفداران بسیاری دارند و شرکت اپل نیز که در امروز رویداد خود را برگزار کرد، از این امر غافل نمانده و اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مینی را در سه رنگ جدید روانه بازار خواهد کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۶

حالا که دستیار هوشمند سیری راه خود را به سایر اسپیکرهای هوشمند نیز پیدا کرده است؛ اپل فرصت را غنیمت شمرده و در رویداد ماه اکتبر خود که در امشب برگزار شد، از سه رنگ جدید برای اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مینی رونمایی کرده است.

image

این اسپیکر هوشمند که در ابتدا در رنگ‌های سفید و مشکی (همان اسپیس گری!) عرضه شده بود، حالا در رنگ‌های زرد، نارنجی و آبی نیز قابل تهیه است. به نظر می‌رسد که اپل قصد داشته تا از رقیبان خود عقب نماند؛ زیرا اسپیکر هوشمند نست مینی گوگل نیز در رنگ‌های آبی و نارنجی قابل تهیه بوده و در سوی دیگر، آمازون اکو دات نیز در رنگ آبی فروخته می‌شود.

طراحی این اسپیکر‌ها مانند بخش‌هایی چون سطح بالایی که برای کنترل تاچ استفاده می‌شود، جنس رویی، دکمه‌های کنترل صدا و حتی کابل برق این اسپیکر‌ها نیز با رنگ آنها تطابق دارد که مانند همیشه، سلیقه خوب شرکت اپل در طراحی را نشان می‌دهد. قیمت این نسخه‌های رنگارنگ و جدید هوم‌پاد مینی، دقیقا مشابه نسخه‌های اولیه بوده و معادل ۹۹ دلار است.

image

این اسپیکر‌ها که از ماه نوامبر قابل تهیه هستند، از سرویس جدید Apple Music Voice نیز پشتیبانی می‌کنند. این سرویس، در واقع عضویت مقرون‌ به صرفه‌تری از سرویس استریم موزیک Apple Music بوده و تنها می‌توانید با استفاده از صدای خود و دستیار هوشمند سیری، به آن دسترسی پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)