خانهاخبار
قیمت‌ گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو لو رفت

قیمت‌ گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو لو رفت

گوگل قصد دارد پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را با ظاهری جدید و قابلیت‌های مختلف راهی بازار کند تا بتواند با غول‌های بزرگ بازار یعنی سامسونگ و اپل به رقابت بپردازند. حالا یک روز مانده به معرفی رسمی آن‌ها قیمت‌های این دو گوشی لو رفته است.
۱۴۰۰/۷/۲۷

با اینکه چند ماه قبل ریک استرلو، مدیر سخت افزار گوگل اعلام کرده بود که گوشی پیکسل 6 پرو با قیمت بالای 100 دلار راهی بازار می‌شود ولی با مشخص شدن قیمت گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در بازار امریکا، قیمت‌ها مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم. قیمت پیکسل 6، 599 دلار با 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و پیکسل 6 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمتش از 898 دلار شروع می‌شود.این قیمت‌ها در سال 2021 و در مقایسه با قیمت باقی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ و اپل، کاملا معقولانه به نظر می‌آیند. جالب‌تر اینکه پیکسل 6 معمولی، ارزان‌تر از پیکسل 5 میان‌رده است که سال گذشته با قیمت 699 دلار عرضه شد. تاریخ عرضه رسمی این دو گوشی در بازار 6 آبان اعلام شده است.

image

قبلا شایعه شده بود که در بازار اروپا پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به ترتیب 649 یورو و 899 یورو خواهند بود، در حالی که فهرست‌های آمازون انگلستان قیمت پیکسل 6 پرو با حافظه 128 گیگابایت را 849 پوند و با حافظه 256  949 پوند نشان می‌دهد. تاریخ ارسال هر دو نسخه 1 نوامبر در نظر گرفته شده است.

این دو گوشی اولین گوشی‌های گوگل هستند که از پردازنده تنسور استفاده می‌کنند. تراشه تنسور هم با اینکه اولین بار است در یک گوشی استفاده می‌شود اما باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت. هر دو نسخه از این گوشی از دو هسته قدرتمند با سرعت کلاک 2.8 هرتزی، دو هسته با سرعت 2.25 هرتزی و چهار هسته با سرعت 1.8 هرتز برخوردار خواهند بود و انتظار می‌رود که عملکرد آن شبیه به اسنپ دراگون 870 باشد. هر دو گوشی پیکسل جدید از قابلیت باز شدن قفل به کمک تشخیص چهره و شارژ سریع بی سیم 23 واتی از طریق پایه Pixel Stand پشتیبانی می‌کنند و پنج سال بروزرسانی امنیتی اندروید را دریافت خواهند کرد. اگر می‌خواهید تلفن‌های هوشمند گوگل پیکسل را قبل از عرضه رسمی آنها دقیقتر ببینید، تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده است که همه جنبه های طراحی جدید آنها را نشان می دهد.

گوگل قصد دارد جدیدترین تلفن‌های هوشمند خود را در رویدادی که امروز برگزار می‌شود، معرفی کند. نگاه‌ها به این رویداد دوخته شده است و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)