خانهاخبار
راهنمای خرید جا موبایلی و انواع جا موبایلی

راهنمای خرید جا موبایلی و انواع جا موبایلی

ظهور و پیدایش تکنولوژی های جدید چون انواع گوشی و تبلت و... با خود تولید و عرضه مجموعه ای از لوازم جانبی موبایل را به همراه داشت که استفاده و راحتی کار با این وسایل را راحت تر و بهتر می کرد.
۱۴۰۰/۷/۲۵

راهنمای خرید جا موبایلی مناسب برای گوشی و تبلت

ظهور و پیدایش تکنولوژی های جدید چون انواع گوشی و تبلت و... با خود تولید و عرضه مجموعه ای از لوازم جانبی موبایل را به همراه داشت که استفاده و راحتی کار با این وسایل را راحت تر و بهتر می کرد. یکی از این وسایل، جا موبایلی است که امروزه در طرح و شکل های مختلف و متنوعی تولید می شود و برخلاف نمونه های چند سال قبل خود که طراحی و مکانیزمی ساده و معمولی برای قرار دادن موبایل یا تبلت بر روی خود داشت، الآن حرفه ای تر و فنی تر تولید می شود.

image

 در جدیدترین مدل های جا موبایلی علاوه بر استحکام  و کیفیت مناسب ساخت آن، به نلغزیدن و ثابت و بدون حرکت ماندن آن بر روی سطوح مختلف با ایجاد ساختاری که اصطکاک مناسب ایجاد کند و همچنین امکان قرار دادن موبایل یا تبلت در حالت های مختلف و امکان شارژ شدن آن به هنگامی که در جا موبایلی قرار دارد و... فکر شده است که از جا موبایلی  یک محصول بسیار کاربردی و ارزشمند می سازد. همچنین در  برخی مدل های جدید جا موبایلی برای گذاشتن یک سری از وسایل دیگر چون قلم و خودکار و دیگر نوشت افزارها نیز جایی تعبیه شده است که از آن محصولی چند کاره می سازد. با اینحال امروزه جا موبایلی به محصولی ضروری و مورد نیاز بدل گشته و دارندگان موبایل یا تبلت به یکی از مدل های آن نیاز خواهند داشت.

جا موبایلی چه کاربرد و استفاده هایی دارد؟

جا موبایلی برای محیط های مختلفی استفاده می شود از جا موبایلی چسب دار یا نصبی بر روی داشبورد ماشین گرفته تا جا موبایلی محل کار یا میز مطالعه خانه که مهمترین کاربرد آنها هم صرفا گذاشتن موبایل بر روی آن است و سبب محافظت از گوشی شما در برابر هر خط و خشی می شود که ممکن است در اثر اصطکاک از قرار دادن آن بر روی هر سطح نا ایمنی چون روی میز ایجاد شود. با اینحال استفاده از جا موبایلی برای ماشین سبب می شود تا تسلط بهتری در کار با گوشی داشته باشید و خطر تصادف کاهش یابد و در مدل رومیزی آن شرایط مناسبی برای فیلم دیدن یا مکالمه تصویری و شرکت در کلاس های آنلاین برنامه شاد و شارژ کردن گوشی و... فراهم می آورد. همچنین از این محصول کاربردی و در عین حال ارزان قیمت برای هدیه تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

image

خرید جا موبایلی و نقش آن در سلامتی

جا موبایلی همچنین می تواند نقش مهمی برای حفظ سلامتی در استفاده طولانی مدت از گوشی موبایل یا تبلیت داشته باشد. حفظ سلامتی از این بابت که وقتی بدون جا موبایلی برای زمان طولانی اقدام به مکالمه تصویری یا شرکت در کلاس های آنلاین برنامه شاد و... می کنیم ممکن است برای دست های ما که همچون جا موبایلی می بایست در طول آن زمان گوشی یا تبلت را مقابل چشمانمان نگه دارند، دردهای عضلانی و مشکلاتی نظیر درد انگشتان دست و آرنج به سراغمان بیاید و در درازمدت آسیب جدی وارد نماید.

قیمت جا موبایلی تبلیغاتی و انواع آن

قیمت جا موبایلی با توجه به کاربرد و استفاده ای که دارد و عمر نسبتا طولانی اش چندان زیاد نیست و اتفاقا ارزان نیز می باشد اما با اینحال کلیه محصولات جای موبایل عرضه شده در سایت مجموعه ایران پنز که اغلب از برند شناخته شده و معتبر زانکو می باشند، از قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه ای برخوردارند.

خدمات چاپ و حکاکی جا موبایلی تبلیغاتی

همانطور که اشاره کردیم یکی از موارد استفاده از جا موبایلی در حوزه تبلیغات است که توسط کسب و کارهای مختلف تهیه شده و سپس به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان اهداء می شود. البته قبل از اهداء بر روی آن طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی شرکت ها چاپ یا حکاکی می شود که کاربردی تبلیغاتی به مثابه تبلیغات محیطی ثابت پیدا می کند و به این طریق در جهت رونق کسب و کارها و توسعه برندینگ آنها می کوشد. در مجموعه هدیه تبلیغاتی گیفتو تیمی تخصصی و باتجربه از بهترین های این کار وجود دارد که با کیفیتی مطلوب و قابل ضمانت و قیمت های ارزان، خدمات چاپ و حکاکی اختصاصی شما را بر روی انواع هدیه تبلیغاتی از جمله جای موبایل انجام می دهد.

image

انواع هولدر یا جا موبایلی

مناسب برای استفاده بر روی میز: صفحه نمایش بزرگ گوشی و تبلت یک وسیله‌ی عالی برای تماشای فیلم و سریال است. اما نمی‌توان آن را به مدت طولانی بر روی دست نگه داشت. بنابراین یک هولدر رومیزی یا جا موبایلی کار شما را راحت خواد کرد و به دستان شما استراحت می‌دهد. 

مناسب برای استفاده داخل خودرو: تقریبا کمتر کسی را می‌توان یافت که از موهبت اپلیکیشن‌‎های مسیریابی بی‌بهره مانده باشد. طراحان جا موبایلی  به خوبی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و محصولات کاملا کاربردی و شکیل برای تسلط به تلفن همراه در هنگام رانندگی طراحی کرده‌اند. 

مناسب برای نصب روی فرمان: افرادی که با دوچرخه و موتور سیکت رفت و آمد می‌کنند نیز به هولدر موبایل احتیاج دارند. این محصولات بسیار محکم هستند و معمولا از طریق یک المان مغناطیسی گوشی را نگه می‌دارند. 

مناسب برای استفاده با پریز برق: این دسته از هولدر موبایل ظاهری ساده و جذاب دارند. طراحی آنها به این صورت است که شما می‌توانید گوشی خود را به شارژر متصل کنید و از طریق این نگهدارنده گوشی خود در محل پریز قرار دهید. 

حلقه‌ی نگهدارنده‌ی گوشی: این مدل یک حلقه نسبتا کوچک از جنس استیل است. یک بخش آن به طور کامل به گوشی متصل می‌شود. بخش دیگر آن دارای حلقه است که در داخل انگشت قرار می‌گیرد و مانع از رها شدن گوشی می‌شود.

برندهای تولیدکننده‌ی پایه و نگهدارنده‌ی گوشی و تبلت

شما می‌توانید در هنگام خرید از برندهای معتبر و متنوع موجود در سایت دیجی‌کالا خرید کنید. یانتنگ، باسئوس، ارلدام، ویفنگ، تسکو و یونیورسال از برندهای محبوب پایه‌ی نگهدارنده محسوب می‌شوند

بهترین مارک برای خرید هولدر گوشی چیست؟

با توجه به اینکه در تولید جا موبایلی تکنولوژی پیشرفته ای استفاده نمیشود تنوع برندها و تولیدکنندگان آن بسیار بالاست. در نتیجه بیشتر از آنکه به برند دقت کنیم تمرکز خود را بر محل استفاده و نمای ظاهری آنها قرار میدهیم. در حال حاضر برند جا موبایلی زانکو و جا موبایلی تسکو ،بیسوس، نیتو و جویروم بیشترین طرفدار را در میان خریداران دارند.

خرید جا موبایلی به عنوان هدیه تبلیغاتی

اگر برای مشتریان سازمان یا مخاطبان شرکت خود در نمایشگاه بین المللی یا تبلیغات سال نو یا هدیه نوروزی  نیاز به یک هدیه تبلیغاتی دارید که هم کاربردی باشد هم و بدانید که براحتی قابل چشم پوشی نیست برای هیچ شخصی می توانید از جا موبایلی تبلیغاتی قابل عرضه در فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو تهیه کنید. بدون شک با توجه به فراگیر بودن استفاده از گوشی مو بایل و نیاز همگان به جا موبایلی این محصول می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای هدیه تبلیغاتی باشد، می توان این محصول را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص یا هدیه تبلیغاتی جدید مورد استفاده قرار داد. جا موبایلی تبلیغاتی قابلیت چاپ و حکاکی شما را دارد و می توانید از طریق فروشگاه هدیه تبلیغاتی گیفتو یک جا موبایلی تبلیغاتی کاربردی و نفیس سفارش دهید.

هدایای تبلیغاتی گیفتو فروش انواع محصولات تبلیغاتی بهمراه خدمات چاپ

جهت دریافت مشاوره برای تهیه هدایای تبلیغاتی لطفا به وب سایت ما مراجعه کنید www.gifto.biz

شماره تماس : 02163429000  / 09021012930

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)