خانهاخبار
اوپو پرچمدار جدیدش کی 9 پرو را با رنگ جدیدی در 20 اکتبر عرضه می‌کند

اوپو پرچمدار جدیدش کی 9 پرو را با رنگ جدیدی در 20 اکتبر عرضه می‌کند

اوپو کی 9 پرو به تازگی در چین معرفی شد و تنها دارای رنگ بندی سیاه آتشفشانی و آبی یخی است اما به زودی رنگ جدیدی به این گوشی هوشمند اضافه خواهد شد.
۱۴۰۰/۷/۲۴

گوشی هوشمند اوپو کی 9 پرو با دو رنگ سیاه آتشفشانی و آبی یخی به تازگی در چین معرفی شده بود، اما اوپو در نظر دارد تا در تاریخ 20 اکتبر همزمان با معرفی گوشی هوشمند کی 9 اس، رنگ جدیدی را برای اوپو کی 9 پرو به اسم نقره ای نئون معرفی کند.

اوپو در رنگ جدید کی 9 پرو از آلیاژی خاصی استفاده کرده است که آن را نسبت به دو رنگ دیگر متمایز می‌کند. در تصاویر منتشر شده شاهد هاله‌ای از رنگی شبیه به رنگین کمان در اطراف لنز های دوربین هستیم که این محصول را در رنگ جدیدش متمایز می‌کند. این هاله رنگی جذاب که تنها در رنگ نقره‌ای این گوشی دیده می‌شود، مشخص نشده است که به دلیل بازتاب نور این گونه ظاهر می‌شود یا در طراحی کلی رنگ آمیزی اوپو قرار دارد.

image

اوپو کی 9 پروبا رنگ جدید نقره ای نئون ، ظاهری متفاوتی را در برخواهد داشت و آن را نسبت به رنگ های دیگر این سری متفاوت می‌کند. این گوشی از لحاظ سخت افزاری دارای پردازنده Dimensity 1200 SoC، صفحه نمایشی آمولد با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و رزولوشن +FullHD، حافظه رم 12 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 60 وات همراه است.

اوپو برای این گوشی هوشمند در بخش نرم افزاری از رابط کاربری اختصاصی‌اش یعنی ColorOS 11.3 مبتنی بر اندروید 11 استفاده کرده است.  گوشی هوشمند کی 9 پرو همچنین دارای سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش خواهد بود. در بخش دوربین شاهد یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم و در پشت گوشی یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی قرار گرفته است که در کنار آن، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم حاضر خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)