خانهاخبار
سامسونگ بیشترین فروش گوشی را در سه ماهه سوم سال جاری داشته است

سامسونگ بیشترین فروش گوشی را در سه ماهه سوم سال جاری داشته است

شرکت آماری کنلیس به تازگی آمار فروش گوشی‌ها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در صدر قرار دارد.
۱۴۰۰/۷/۲۴

شرکت آماری «کنلیس» به تازگی آمار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری میلادی را منتشر کرده است. فروش گوشی‌ها در ماه‌های بین جولای و سپتامبر، نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد کاهش یافته که به عقیده بسیاری؛ دلیل آن کمبود جهانی چیپست‌هاست که دامن‌گیر اکثر سازندگان گوشی‌های هوشمند شده است. به عقیده کارشناسان «کنلیس»، باید حدود یک سال برای دیدن ثبات دوباره در عرضه و تقاضای این بازار صبر کنیم.

image

سامسونگ بار دیگر با ۲۳ درصد از سهم بازار، در صدر جدول قرار داشته و شرکت اپل نیز با سهم ۱۵ درصدی خود از بازار، در مقام دوم قرار گرفته است. ناگفته نماند که سهم اپل از بازار نسبت به سال گذشته حدود ۳ درصد رشد کرده است. شرکت شیائومی اما نسبت به گذشته کمی افت کرده و با یک درصد کمتر از سهم بازار، پس از اپل و در مقام سوم جا گرفته است. شرکت‌های ویوو و اوپو نیز با سهم ۱۰ درصدی از بازار، در این لیست دیده می‌شوند.

image

در ماه‌های آینده، وقوع حراج‌های بزرگی مانند سینگلز دی در چین و بلک فرایدی در کشور‌های غربی، فرصتی برای این شرکت‌ها خواهد بود تا با در نظر گرفتن تخفیف‌های جذاب برای کاربران، فروش محصولات خود را افزایش دهند؛ البته احتمالا به دلیل اوضاع نابه‌سامان بازار در سال اخیر، این تخفیف‌ها به شدت سال‌های گذشته نخواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)