خانهاخبار
گوشی اوپو K9s در تاریخ ۲۸ مهر معرفی خواهد شد

گوشی اوپو K9s در تاریخ ۲۸ مهر معرفی خواهد شد

به نظر می‌رسد که شرکت اوپو قصد افزودن گوشی جدیدی را به سری K9 داشته و قرار است در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) از این محصول که اوپو K9s نام دارد؛ رونمایی کند.
۱۴۰۰/۷/۲۴

شرکت اوپو در ماه مه از گوشی اوپو K9 5G رونمایی کرده و سپس در ماه گذشته، نسخه پرو آن را روانه بازار کرد. مدتی قبل شنیده بودیم که این شرکت، قصد افزودن گوشی جدیدی به این سری را داشته و حالا می‌دانیم که این گوشی یا همان اوپو K9s، در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) معرفی خواهد شد.

image

پوستری که از این محصول در صفحه اوپو در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفت؛ طراحی آن را نشان داده که مشابه گوشی K9 پرو است و دارای دوربین سه‌گانه بوده که دوربین اصلی در این بین، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را دارد.

با وجودی که شرکت اوپو هنوز مشخصات این گوشی را منتشر نکرده است؛ به لطف فروشگاه آنلاین JD چین به طور کامل با سخت افزار این گوشی آشنا شده‌ایم. این گوشی قرار است از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G‌ استفاده کرده و در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم روانه بازار می‌شود. اوپو K9s از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره برده و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن، دارای نرخ نوسازی متغیر است. از ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌شود به بازخورد لرزشی ۴ بعدی آن اشاره کرد؛ اوپو K9s قرار است در سه رنگ متفاوت روانه بازار شود.

نمایشگر ۶.۵۹ اینچی این گوشی، قرار است از نوع LCD بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را داشته باشد. ظرفیت باتری اوپو K9s، ۵۰۰۰ میلی آمپر است و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز در آن به چشم می‌خورد؛ حسگر اثر انگشت این گوشی نیز روی دکمه پاور آن قرار گرفته است.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اوپو K9s، توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی که احتمالا از نوع التراواید بوده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی که به احتمال زیاد سنسور عمق یا دوربین ماکرو است؛ همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل است.

اوپو K9s جک ۳.۵ میلی متری هدفون را به همراه دارد و ضخامت آن، ۸.۵۲ میلی‌ متر است؛ وزن این گوشی نیز قرار است ۱۹۹ گرم باشد. درباره گوشی جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)