خانهاخبار
پشتیبانی از حالت ۱۲۰ فریم به نسخه iOS بازی Genshin Impact اضافه شد

پشتیبانی از حالت ۱۲۰ فریم به نسخه iOS بازی Genshin Impact اضافه شد

بازی اکشن / نقش آفرینی Genshin Impact، در این روزها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و به تازگی پشتیبانی از حالت ۱۲۰ فریم نیز به نسخه iOS آن اضافه شده است.
۱۴۰۰/۷/۲۳

یکی از بازی‌های بسیار محبوب ژانر اکشن / نقش آفرینی در این روز‌ها، عنوان رایگان Genshin Impact بوده که بر روی پلتفرم‌های موبایل، کنسول‌های بازی و پی سی قابل اجرا است. حالا آپدیت جدیدی که برای این عنوان منتشر شده، یک شخصیت جدید را به همراه چند رویداد درون بازی، مکان‌های جدید در مپ و در نهایت پشتیبانی از حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را برای سیستم عامل iOS به همراه دارد.

image

 

در پایین لیست تغییرات اعمال شده در این آپدیت، می‌توانیم ویژگی جدید پشتیبانی از ۱۲۰ فریم برای تعداد محدودی از دیوایس‌های اپل را ببینیم. در واقع، نیاز خاصی به این توضیح نیز وجود نداشت زیرا در حال حاضر تنها سری آیفون 13 پرو و آیپد پرو‌های اپل دارای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز هستند.

این حرکت از سوی سازنده این عنوان، باعث می‌شود تا دستگاه‌های اپل نخستین دیوایس‌هایی باشند که پشتیبانی از حالت ۱۲۰ فریم را به این بازی آورده که برای عنوانی که روی سخت افزارهای بسیار قدرتمندتری مانند کنسول‌های نسل هشتم، نهم و پی سی قابل بازی است؛ واقعا عجیب به نظر می‌رسد!

بازی Genshin Impact در حال حاضر روی پلتفرم‌هایی چون اندروید، پلی استیشن و پی سی قابل دسترس است و بر روی همه آنها با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود؛ البته نسخه پلی استیشن 4 این بازی تنها روی حالت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

image

 

همانطور که به آن اشاره کردیم، این تصمیم از سوی استودیو miHoYo که ساخت این بازی را به عهده دارد؛ واقعا عجیب است و با عملکرد بهتر یک گوشی موبایل در زمینه بازی نسبت به کنسول‌های نسل جدید یا پی سی، به نظر می‌رسد که داریم به آخر الزمان نزدیک می‌شویم! امیدواریم که حالت ۱۲۰ فریم به زودی برای طرفدارانی که این عنوان را روی کامپیوتر‌های شخصی یا کنسول‌های نسل نهمی تجربه می‌کنند نیز فعال شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)